Co ważniejsze??

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Co ważniejsze??

Postprzez radzio181990 » 6 mar 2012, o 20:23

Mam taki problem mam do wymiany kilka części w samochodzie typu łożyska, tarcze hamulcowe i tylne gumy na wahaczach.

Tak wiem wszystkie należą do szybkiej wymiany ale mój budżet nie jest wygórowany i musze rozłożyć to na poszczególne remonty.

Chiałbym sie dowiedziec co musze wymienic jako pierwsze a co moge odłożyć na później????
radzio181990
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 5 mar 2012, o 18:04
Lokalizacja: Mzdowo

Co ważniejsze??

 

Postprzez K@mil » 6 mar 2012, o 20:32

:) ja bym zrobil to tak :) najpierw tarcze + łozyska *(prawie jedno rozbieranie) pozniej dopiero te gumy.. ale przy jezdzeniu uwazałbym na dziury itp
Najlepiej wszystko zrobic ale jak jest taka sytuacja to najwazniejsze sa hamulce zeby sie zatrzymać cało
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez radzio181990 » 6 mar 2012, o 20:37

Jako takiego problemu z hamowaniem nie mam. Ostatnimi czasy zauważyłem podczas hamowania lekkie drgania na kierownicy.

Kupiłem ten samochód nie tak dawno we wrześniu to jest dość stary rocznik niewiem jak wyglądała wcześniejsza wymiana części i czy wogóle były.

autko jest bardzo fajne dlatego chce doprowadzic je do dobrego stanu.
radzio181990
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 5 mar 2012, o 18:04
Lokalizacja: Mzdowo

Postprzez Paweu » 6 mar 2012, o 20:41

drgania na kierownicy... Tarcze już raczej są zwichrowane .. wiec tarcze i klocki do wymiany. Na hamulcach nie ma co oszczędzać.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez AdiK__ » 6 mar 2012, o 20:43

Tak jak napisał K@mil, tarcze i kolcki oraz łożysko na pierwszy ogień. To kwestia bezpieczeństwa na drodze bez hamulców nie da się jeździć. Łożysko jak się posypie to nie daj Boże wypadnie Ci cała piasta i wtedy to już bardzo niedobrze może się skończyć. Co do tulejki to zostaw ją na koniec chociaż to są groszowe sprawy bądź co bądź wahacza nie zgubisz :hyhy:
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez radzio181990 » 6 mar 2012, o 21:06

mam nadzieje ze do tego nie dojdzie. nie jeżdże samochodem dość często bo praca na to nie pozwala ale niechciałbym mieć przykrej niespodzianki wtedy kiedy to naprawde będe potrzebował samochodu.


Może polecicie mi jakies dobre i nie drogie tarcze hamulcowe????
radzio181990
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 5 mar 2012, o 18:04
Lokalizacja: Mzdowo

Postprzez Jake88 » 7 mar 2012, o 13:29

Bardzo dobrej jakości tarcze i klocki robią firmy ATE i Ferodo. Drogo też się nie cenią wg mnie.
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Postprzez tomczibrzoza » 7 mar 2012, o 19:51

gumy zostaw na sam koniec ja już mam je do wymiany 2 miesiące i jakoś daje rade :-D
Już niedługo!!!
tomczibrzoza
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 6 mar 2012, o 12:10
Lokalizacja: Puławy

Postprzez bendi86 » 7 mar 2012, o 21:49

ja ostatnio wymieniałem tarcze febi 110zł komplet a klocki brembo 60 zł komplet, zmieniaj i klocki i tarcze żeby się to razem ułożyło, jedno rozbieranie a klocki się ułożą tak jak ma być a nie że ułożą nową tarczę tak jak starą.
bendi86
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 9 sie 2011, o 09:42
Lokalizacja: Góra

Postprzez slavwko » 9 mar 2012, o 17:56

Koledzy podłącze się pod temat troszkę
Otóż również podczas hamowania mam drgania kierałki ale wymiana tarczy raczej odpada ponieważ były już zmienione na wentylowane. Czy to wina już kończących się klocków??
Avatar użytkownika
slavwko
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 12:27
Lokalizacja: Bielawa

Postprzez Jake88 » 9 mar 2012, o 21:31

Mogą być również klocki na wykończeniu lub przegrzałeś hamulce i tarcza się zwichrowała. Kumpel miał tak w passacie, kiedy po hamowaniu, wjechał w kałuże i od tego momentu miał bicie.
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Postprzez Piaggio » 10 mar 2012, o 01:09

Co do kolegi radzio181990, pierwsze co wymieniel bym łozyska- aby koła nie poodpadały, nastepnie uklad hamulcowy a na końcu zawieche, wiadomo że wszysto razem wziete= bezpieczeństwo ale jezeli finanse nie pozwalaja to poprostu noga z gazu i wolniej jezdzić, co do tarcz szczerze olecam polska marke Mikoda- tarcze naprawdebardzo dobre+ do tego klocki ferodo,
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 65 gości