Brak drążka stabilizatora

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Brak drążka stabilizatora

Postprzez KrzysztofKaty » 31 sie 2009, o 07:14

Koledzy czy brak takiego drazka to norma w tym roczniku???? posiadam golfa z 93 roku z silnikiem 1.4, i drugi problem to dziwne stuki z tylnego kola poczas skrecania na dziurach w prawo puka prawe kolo prosze o pomoc
KrzysztofKaty
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 29 lip 2009, o 23:58
Lokalizacja: Elbląg/Stegna

Brak drążka stabilizatora

 

Postprzez Pascal » 31 sie 2009, o 13:08

KrzysztofKaty napisał(a):Koledzy czy brak takiego drazka to norma w tym roczniku???? posiadam golfa z 93 roku z silnikiem 1.4, i drugi problem to dziwne stuki z tylnego kola poczas skrecania na dziurach w prawo puka prawe kolo prosze o pomoc


Tak to norma.Zazwyczaj MK3 nie mają drążka te z małymi motorkami. Tak samo renówki 19 1,7 ma a 1,4 nie ma... :-D
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez Procent » 31 sie 2009, o 19:21

mój ma.Ale ja mam stosunkowo duży silnik bo TDI. Mniej problemów tylko jak go nie ma :)
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pascal » 1 wrz 2009, o 01:05

Procent napisał(a):Mniej problemów tylko jak go nie ma :)


To też prawda...ale napewno Mk3 z małymi silniczkami go nie mają :cisza:
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez SotoM » 1 wrz 2009, o 13:24

dr.stab zawsze można zamontować... zawyczaj drążki nie były pakowane do aut wyposażonych w małą poj,sil. za wzgledu na lekki silnik. wiekszej poj.silniki sa cięższe i przód pojazdu ma zwiekszone obciażenie i sie wykłada na zakretach... jak zamontujesz taki dr. to auto bedzie stabilniejsze.
potrzebny ci drażek stabilizatora
tuleje główne
obejmy tuleji głownych + śruby 2ie 6mm
łacznik drążka stabilizatora x2. mocowania wszystko jest.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez KrzysztofKaty » 2 wrz 2009, o 14:57

Dziekuje bardzo :):) myslalem ze poprzednik go zdemontowal:)
KrzysztofKaty
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 29 lip 2009, o 23:58
Lokalizacja: Elbląg/Stegna

Postprzez GTI07 » 7 wrz 2009, o 10:07

Ja mam 1.8 i nie mam stabilizatora :-) Znajomy powiedział mi że lepiej będzie jak sobie założę stabilizator ale nic się nie dzieje z autkiem to nie zakładam :-D
Pozdro
Zapraszam do mnie.Moje MKIII: http://www.golf3.pl/topics2/wszystko-za ... t20834.htm
Avatar użytkownika
GTI07
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 13:58
Lokalizacja: Lubliniec

Postprzez SotoM » 10 wrz 2009, o 09:00

stabilizator zapobiega wiekszemu wychylaniu sie auta na zakretach. troszke mniej sie wykłada przy duzej predkości....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez KrzysztofKaty » 10 wrz 2009, o 17:43

Wiecie no tym 1.4 to ja i tak duzej predkosci nie osiagam hehe
KrzysztofKaty
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 29 lip 2009, o 23:58
Lokalizacja: Elbląg/Stegna

Postprzez Tomuś » 10 wrz 2009, o 17:49

Co do tego ''pukania'' w tylnym kole to może być walnieta tuleja tylnej belki. Poprostu do wymiany.
Avatar użytkownika
Tomuś
Badacz tematu
 
Posty: 207
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 16:38
Lokalizacja: Jastrzębia

Postprzez Pascal » 11 wrz 2009, o 04:53

Tomuś napisał(a):Co do tego ''pukania'' w tylnym kole to może być walnieta tuleja tylnej belki. Poprostu do wymiany.


Może być ale też nie musi...jeszcze wchodzi w grę poduszka górna amortyzatora...krzywa fela...
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez SotoM » 11 wrz 2009, o 08:31

KrzysztofKaty napisał(a):drugi problem to dziwne stuki z tylnego kola poczas skrecania na dziurach w prawo puka prawe kolo
nie zauważyłem 2giego problema. kolego. moze być walniety amortyzator. ze pod obciazeniem akurat w tym miejscu ma luz sam w sobie i puka. ja z kolei mam walniety z lewej strony... test amorów wskazuje ze tłumi idealnie tylko tłoczysko ma luz w pochwie...
ale na początek najtaniej bedzie wymienic górne poduszki amorków bo to jest takze częsta usterka w VW...
a wyjmij wszystko z bagaznika i sie przejedź. mze coś w bagazniku tłucze. gaśnica czy co ty tam wozisz...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości