Amortyzatory gazowe vs. olejowe.

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Amortyzatory gazowe vs. olejowe.

Postprzez 99szymon99 » 1 cze 2015, o 21:11

Witam. Mam takie pytanie co do tematu. Mam zamiar wymienić amorki u siebie w golfie i moje pytanie to które wybrać gazowe czy olejowe, które są lepsze? Chciałbym żeby szył sztywniejszy bo zauważyłem że golfy mają różnie z tym jednym można bujać bez większego wysiłku a drugim z całych sił i nie chce zbyt się bujnąć bo się trzyma sztywno. Aktualnie mam chyba 2 różne amorki z przodu są miękkie i "wyższe" z tyłu twardsze i tył jest niżej niż przód. Niezbyt fajnie to wygląda i chciałbym żeby wszystkie były twardsze i karoseria siedziała niżej.
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Amortyzatory gazowe vs. olejowe.

 

Postprzez GolfiarzJR » 1 cze 2015, o 21:15

99szymon99, amory bez sprezyny to nic , mój ojciec ma gazowe z tyłu a olejowe z przodu i róznicy nie ma tylko ze gazowy ma chyba szybszy odskok , ale wina leży po tym czy masz dedykowane do TDI czy benzyny , i czy masz spreżyny równe ?
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 1 cze 2015, o 21:39

99szymon99 napisał(a):które wybrać gazowe czy olejowe, które są lepsze

Olejowe maja pracę tłumienia inna niż gazowe ,bo jak wciskasz olejowy to wejdzie na dól i już nie wyjdzie ,musi go coś pociągnąć a gazowego nie wciśniesz tak bo cały czas go wypycha do góry i tym sposobem jest twardszy ,wszystkie ori gti wychodziły na sportowych gazówkach ,ledwo można je było ugiąć.
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez 99szymon99 » 1 cze 2015, o 22:21

Tylne amorki mam od diesla i one są właśnie twardsze i niżej siedzą. Nie chce znów zrobić czegoś takiego że kupię amory i okażą się takie których nie chcę. Patrząc w internecie to są gazowe i olejowe i nie wiem które wybrać.
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez GolfiarzJR » 1 cze 2015, o 22:42

99szymon99, Z mojej strony gazowe
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez VolDan » 2 cze 2015, o 12:21

jeśli sztywno to gaz, jesli jakiś komfort to olej :) zdecyduj sam
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 680
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 2 cze 2015, o 13:42

99szymon99, tylne amory są takie same bo masa na tyle się nie zwiększa, przód od diesla jest twardszy bo ma sporo cięższy silnik nad przednią osią
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez 99szymon99 » 2 cze 2015, o 20:10

Z tyłu mam raczej olejowe bo jeden z nich jest uszkodzony bo ma bicie i cały takim smarem czy olejem jest "orzygany" i te z tyłu właśnie były twardsze niż te przednie, bo przednie mimo tego że są dobre to są miękkie.
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Golf Maniak » 2 cze 2015, o 22:41

99szymon99 napisał(a):Z tyłu mam raczej olejowe bo jeden z nich jest uszkodzony bo ma bicie i cały takim smarem czy olejem jest "orzygany" i te z tyłu właśnie były twardsze niż te przednie, bo przednie mimo tego że są dobre to są miękkie.


No więc wymień komplet tylnich amortyzatorów i jakiś czas będziesz miał spokój :)

Ps dzisiaj ogarniałem temat tylnich amorów w golfinie 3ciej generacji klient za dość symboliczną kwotę przywiózł gazowe monroe które mu zaaplikowałem do samochodu-moim zdaniem trochę pojeżdzi na nich :)
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez GolfiarzJR » 2 cze 2015, o 22:49

Golf Maniak, podobno monroe teraz lipa jak delphi czy jakoś tak , u dobrego znajomego w sklepie z częsciami nie polecają bo zeszło na "psy" ale to ich opinia
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Golf Maniak » 3 cze 2015, o 22:40

GolfiarzJR napisał(a):Golf Maniak, podobno monroe teraz lipa jak delphi czy jakoś tak , u dobrego znajomego w sklepie z częsciami nie polecają bo zeszło na "psy" ale to ich opinia


Wiesz napewno pojeżdzi to dłużej niz jakiś "chiński" zamiennik.Co do amortyzatorów to wiadomo lepiej jakiś markowy kupić-ja osobiście zakupiłem komplecik bilsteina który będzie założony :)
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez VolDan » 4 cze 2015, o 01:19

kayaba tez dobra
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 680
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości