Zakup pierwszego golfa

Kupujesz Golfa ? - Tu uzyskasz odpowiedzi na pytania, które Cię dręczą przed jego zakupem.

Moderator: Moderator

Zakup pierwszego golfa

Postprzez keflar » 15 mar 2014, o 11:07

Czesc forumowicze
Jestem mlodym kierowca i chcialbym sobie kupic na pierwszy samochod golfa 3 lecz jestem zielony w tym jakie egzemplarze sa warte uwagi, na co patrzec przy zakupie i nie mam pojecia jaka wersje silnikowa kupic.
Spodobaly mi sie diesle z racji tego ze kazdy w rodzinie ma diesla i jest po prostu wygodny, mozna spokojnie cala wies przejechac na piatym biegu i nie trzeba krecic ich do wysokich obrotow by mial wysoki moment obrotowy ale niestety diesle maja niekiedy ogromne przebiegi.
Szukalem tez benzyny najlepiej z gazem, lecz nie wiem jaka wersje silnikowa wybrac, te najslabsze 1.4 pala tyle samo co 1.6 i maja strasznie ubogie wyposazenie.
Prosilbym o pomoc forumowiczow w wyborze.
Podaje tutaj linki golfow ktore mnie zainteresowaly
http://tablica.pl/oferta/golf-iii-joker ... 508eH.html

http://tablica.pl/oferta/ladny-zadbany- ... 5ii6B.html
keflar
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 15 mar 2014, o 10:51
Lokalizacja: Częstochowa

Zakup pierwszego golfa

 

Postprzez trojeczkaGT » 15 mar 2014, o 11:56

licz sie z tym ze prawie kazdy golf bedzie mial kolo 300 000 tys +- 50 000 bo auto ma 20 lat srednio a ze na liczniku ma 170 000 lub 200 000 to moze miec, jak golfem jezdzil jakis baran to przy przebiegu 150 000 moze juz byc szrot, trzeba ogolnie ogladac golfa pod kontem progow, podlogi i blachy ktora trudno ewentualnie wymienic, jak widzisz golfa wypucowanego z czystym silnikiem to ogladaj go dwa razy dokladniej czy nie ma wyciekow,

ten zielony jest ladniejszy bo ten jasny niebieski taki nie bardzo i te lampy swiecace jakby chcialy a nie mogly.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika