Kupno Golfa III TDI

Kupujesz Golfa ? - Tu uzyskasz odpowiedzi na pytania, które Cię dręczą przed jego zakupem.

Moderator: Moderator

Kupno Golfa III TDI

Postprzez gesiakCBR » 12 mar 2014, o 14:41

Witam. Chciałbym abyście pomogli mi w kupnie golfa ;) znalazłem blisko siebie takiego jak właśnie szukam. Jest po remoncie, nowa turbina i pierścienie. To dobrze że to już jest wymienione? czy może jednak zrobił byle jak i chce się tego pozbyć? proszę o pomoc i ocenę ;)
http://allegro.pl/vw-golf-mk3-tdi-i4041433398.html

I chciałbym abyście powiedzieli dokładnie na co zwrócić uwagę podczas oględzin i jazdy ;)
dzięki wielkie z góry! Pozdrawiam
gesiakCBR
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 8 sty 2014, o 11:24
Lokalizacja: Krosno

Kupno Golfa III TDI

 

Postprzez marcino1 » 12 mar 2014, o 19:19

ladmie sie prezentuje w ogloszeniu Jesli chodzi na co masz zwrocic uwage to napewno na blacharke a w szczegolnosci podloga Jesli chodzi o silnik to zauwaz jak zapala gdy jest zimny czy nie kopci czy ma moc itp
Moj TDi http://www.golf3.pl/topics2/mk3-czarny- ... t48647.htm

JEDNO SERCE JEDNO BICIE JAZDA GOLFEM TO JEST ŻYCIE



AUTO-COMPLEX
-mechanika
-blacharstwo
-konserwacja
-czesci oleje filtry
e-mail:auto.complexx@interia.eu
Tel 723317489
KOLUSZKI ul NATOLIŃSKA 18
Avatar użytkownika
marcino1
Badacz tematu
 
Posty: 293
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 21:15
Lokalizacja: EBR

Postprzez gesiakCBR » 12 mar 2014, o 20:05

A jakie obroty ma mieć zaraz po odpaleniu na zimnym i na ciepłym silniku? 0.9tyś? i jak ma pracować silnik? bo dużo znajomych ma Golfy, i jeden chodzi bardzo cichutko kle kle kle, a u drugiego słychać klekot na jałowym z kilometra. Czy taki głośny silnik to jakiś znam zużycia?
gesiakCBR
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 8 sty 2014, o 11:24
Lokalizacja: Krosno

Postprzez marcino1 » 12 mar 2014, o 21:12

mi to chodzilo raczej o to czy na zimnym silniku pracuje rowno tzn czy nie rzuca silnikiem i czy nie trzeba krecic rozrusznikiem dlugo Najlepiej jest sprawdzic disla w mrozne dni bo te silniki gdy sa zdrowe zapalaja od strzala nawet przy -15 stopni Jesli chodzi o glosnosc to tez zalezy od zuzycia tlumnika i osprzetu silnika czasem napinacz halasuje strasznie i juz inaczej bedzie pracowac silnik Najlepiej jedz z mechanikiem znajomym jesl slabo sie znasz :-) no i wazna sprawa jakim olejem jest zalany silnik powinien byc 10w-40
Moj TDi http://www.golf3.pl/topics2/mk3-czarny- ... t48647.htm

JEDNO SERCE JEDNO BICIE JAZDA GOLFEM TO JEST ŻYCIE



AUTO-COMPLEX
-mechanika
-blacharstwo
-konserwacja
-czesci oleje filtry
e-mail:auto.complexx@interia.eu
Tel 723317489
KOLUSZKI ul NATOLIŃSKA 18
Avatar użytkownika
marcino1
Badacz tematu
 
Posty: 293
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 21:15
Lokalizacja: EBR

Postprzez gesiakCBR » 13 mar 2014, o 15:01

A to że już ma turbinę i pierścienie wymienione to dobrze? jak już silnik ruszany to tez chyba nie wiadomo jak tam jest.
gesiakCBR
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 8 sty 2014, o 11:24
Lokalizacja: Krosno

Postprzez k0nr4d » 13 mar 2014, o 15:41

Pojechać z lapkiem i kablem, zrobić logi i stan silnika będzie znany. Obejrzeć pod kątem wycieków, blacharki i decyzja będzie jasna.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez gesiakCBR » 17 mar 2014, o 16:43

http://otomoto.pl/volkswagen-golf-gti-t ... 38066.html

A o tym co sądzicie? Wychodziły takie modele czy to jest buda GTI z silnikiem AFN?
i coś rudy bierze lewy tylny błotnik.
gesiakCBR
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 8 sty 2014, o 11:24
Lokalizacja: Krosno

Postprzez hellaflush » 17 mar 2014, o 17:37

Były GTI TDI własnie AFN 110KM. Za tą cenę można znaleźć zwykłego AFNa w dużo lepszym stanie :)

Ma dużo wykwitów a trzeba to od razu ogarnąć bo jak nie to będzie jeszcze gorzej - urok blach mk3 :/ Jak się przyjrzysz to zobaczysz na klapie czy drzwiach. Wiadomo, że ideału nie znajdziesz ale kupić tylko dla tego bo to GTI...
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez marcino1 » 17 mar 2014, o 18:48

kolega wyzej ma racje bo ten co pokazales to jak za ta cene to duzo do poprawy bo jesli rdza juz wychodzi za sierp to tam pod sierpem nie bedzie za wesolo tam juz nie bedzi plotnika :-)
Moj TDi http://www.golf3.pl/topics2/mk3-czarny- ... t48647.htm

JEDNO SERCE JEDNO BICIE JAZDA GOLFEM TO JEST ŻYCIE



AUTO-COMPLEX
-mechanika
-blacharstwo
-konserwacja
-czesci oleje filtry
e-mail:auto.complexx@interia.eu
Tel 723317489
KOLUSZKI ul NATOLIŃSKA 18
Avatar użytkownika
marcino1
Badacz tematu
 
Posty: 293
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 21:15
Lokalizacja: EBR

Postprzez JSM » 19 mar 2014, o 17:17

Hej, Też planuje kupić golfika w TDI. Nie ukrywam, że chciałbym z mazowieckiego oraz z dieslem AFN oraz klimą. Niedaleko mnie znalazłem taki egzemplarz tylko najbardziej mnie martwi blacha pod tymi nakładkami. A co wy sądzicie?
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-1-9-1 ... 42129.html
JSM
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3 mar 2014, o 17:37
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez hellaflush » 19 mar 2014, o 21:18

Jak blisko masz to warto obejrzeć. Nigdy nie wiadomo co tam się dzieje pod tymi nakładkami, najlepiej zobaczyć na żywo, dotknąć od wewnętrznej strony czy tam jakaś blacha jeszcze jest.

Na drugim zdjęciu widać chyba wychodzącą rdzę spod nakładki progu ale nie jestem pewny czy to nie jakieś błoto :P No jeżeli to rdza to raczej pod tym nie jest za ciekawie. Ogólnie wygląda ładnie, jeżeli jeździ dobrze to jak opuści na te 4,500 to warto brać :P
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez simi-s1 » 20 mar 2014, o 23:09

za 8k w wwa masz fajnego US AFN GTI kozak jest,

powiem Ci tak jak jest mróz a golf stoi pod chmurką za3-4 odpala czy zadymi jasne że tak obrotywzrosną na chwilę poza 1 następnie się unormują - ja mam AFN-a

słuchaj silnika jak klekocze równo to ok przejedź się rozgrzej do połowy i daj mu w dupę przegoń sprawdź jak ciągnie turbo nie napalaj się jak pisze CI na nim GTI kup zwykłyAFN i tanio przerobisz na GTI
reszta standardowo jak w golfie trzecim progi nadkola klapa tył podłoga powiedz sprzedającemu że ma go przy Tobie podnieść na lewarku jak zacznie skrzypieć jedź do domu :) chyba że masz kasę na remont podłogi. szyby sprawdź czy ori powciskaj parę razysprzęgło jak będzie CI lekko biło dwumasa się kończy rusz z 1 bez gazu na żadnym biegu daj 2,3,4,5 powinieneś do 45km rozkulać bez gazu sprawdzisz czy wchodzi piątka zarazem nie rozpędzając auta możesz nie miećokazji normalnie go rozpędzić sprawdź czy ma uszko do holowania niby pierdoła ale jej brak napsuje CI nerwów
simi-s1
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 27 gru 2012, o 14:20
Lokalizacja: KatoVWice

Następna strona

- - -



Powrót do Zakup kontrolowany - Kupujemy Golfa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości