Ile kosztuje teraz golf 4 tdi?

Kupujesz Golfa ? - Tu uzyskasz odpowiedzi na pytania, które Cię dręczą przed jego zakupem.

Moderator: Moderator

Ile kosztuje teraz golf 4 tdi?

Postprzez Catmeowing » 14 maja 2015, o 19:41

W jakich cenach chodza golfy 4, tak zeby rozsadnie bylo

i jaka wersje kupuje sie najmniej awaryjna, chodzi o diesla

90 110?

kod silnika?
Avatar użytkownika
Catmeowing
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 30 kwi 2014, o 08:56
Lokalizacja: Bytom

Ile kosztuje teraz golf 4 tdi?

 

Postprzez GolfiarzJR » 14 maja 2015, o 19:52

Zależy jaką chcesz wersje czy zwykłą TDI czy coś z lepszym wyposażeniem , ale ogólnie to 8-10 tyś osobiscie miałem okazje jeździć golfem 4 1,9 90km chyba AGR i jeździło mi się fajnie , ale mocy było trochę za mało
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1416
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1996
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 14 maja 2015, o 20:38

na jakieś porządne tdi, 10k to minimum. Takie jest moje zdanie.

I żeby biedak nie był, składany przez jakiegoś mietka za oborą, z niewysranym dwumasem.. No i trzeba ogarnąć w internetach standardowe wyposażenie dla każdej wersji. Żeby Ci ktoś nie wcisnął np rozgrabionego Highline.

Ori xen, pełna elektyka, can.. Za bajery się cenią.

Coś tam jeździłem Ajm.. 115 km. Jak dla mnie spoko... skrzynia 6 biegowa. Ale ja mam chyba niskie wymagania.

Miłej zabawy.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4274
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Catmeowing » 14 maja 2015, o 21:44

ceny na alledrogo sa nizsze.........5000+

:)

http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol ... y3GaW.html

np taki

6500

da sie tym jezdzic?

czy trzeba wywalic te 10 patoli.........
Avatar użytkownika
Catmeowing
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 30 kwi 2014, o 08:56
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Golf Maniak » 14 maja 2015, o 21:47

Catmeowing napisał(a):ceny na alledrogo sa nizsze.........5000+

:)

http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol ... y3GaW.html

np taki

6500

da sie tym jezdzic?

czy trzeba wywalic te 10 patoli.........


Jeżdzić się da pytanie tylko ile?Niestety na w miarę zadbanego tdika musisz miec przynajmniej 10 tys złotych :)
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1164
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 14 maja 2015, o 22:57

Catmeowing napisał(a):ceny na alledrogo sa nizsze.........5000+



http://otomoto.pl/oferta/...y-ID6y3GaW.html

np taki

6500

da sie tym jezdzic?

czy trzeba wywalic te 10 patoli.........


Jak na aukcji wspomniano. Do drobnych poprawek... Jak masz zapał do majsterkowania i lubisz 'rzeźbę w gównie' to kupisz i będziesz przywracał go do stanu używalności.

Za takie hajsy to rozglądałbym się za jaką trwalszą konstrukcją. I mówię tu o MK3. Mając teraz wolne te 7k. Jak nic szukałbym Golfa III z AFN'em pod maską.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4274
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Golf Maniak » 14 maja 2015, o 23:11

Paweu napisał(a):
Za takie hajsy to rozglądałbym się za jaką trwalszą konstrukcją. I mówię tu o MK3. Mając teraz wolne te 7k. Jak nic szukałbym Golfa III z AFN'em pod maską.


Rozsądny głos :) sam do niedawna myślałem nad zakupem pewnego kombiaka z grupy VAG powyżej 10tyś aczkolwiek doszedłem do wniosku że lepiej tą kase zainwestowac w mojego mk3 a za reszte jak zostanie kupić właśnie varianta z tym silnikiem :)
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1164
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Grzesiek2507 » 14 maja 2015, o 23:19

Zalezy od okazji panowie. Ja kupilem za 8 tys. GTI 1.8t i jak sie okazalo autko wyjatkowo zdrowe. Fakt co sie wysypie teraz to z mojej winy i glupoty, ale po 10 tys km uzytkowania moge ocenic ze jak na razie zakup udany. Gdyby auto bylo spicowane juz by wyszly kwiatki ;-)
Takze wszystko zalezy jak sie trafi, mozna kupic tdi za 8k i latac bezawaryjnie, ale tez trafic nan iby pewny egzemplarz za 10+ k zł w ktorym ciagle bedzie cos do roboty.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez gesiakCBR » 15 maja 2015, o 04:07

Zależy jak trafisz, kolega kupił 110km 3 lata temu za 9tyś, pozmieniał rozrząd, oleje, filtry i jeździ do dziś bez awarii. Drugi kupił też 110km za 8tyś jakiś rok temu i dołożył do niego tyle ile dał i ciągle coś go boli. Trzeci kupił za 5tyś 90km do malowania, odmalował i jeździ już ze 3 lata bez awarii. Także ciężko powiedzieć. Udanego zakupu :)
gesiakCBR
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 8 sty 2014, o 11:24
Lokalizacja: Krosno

Postprzez murgen » 17 maja 2015, o 09:16

speckom napisał(a):highline 5d z full opcją kupiłem tydzień temu tdi AHF z pukniętym błotnikiem tył i szyba przód do wymiany po za tym wszystko zdrowe auto ze szwecji i dziwne bo przed sprzedaża wszystko w nim wymienione ( nie jak w PL że jak na handel to nic się nie robi ) auto ma nowe oleje filtry paski nowy kompletny rozrzad :-o ,środek nie poniszczony ,dałem 3 tyś zł :-o silnik i reszta igła . minus wycięty kat dostałem 350zł minus radio było usb clarion 300zł wiec kosztował mnie 2350zł :-) .jak widać mozna ale jak go zobaczyłem w necie to za telefon i z miejsca mówie że wpłacam zaliczke na konto i go biore bez odpalania i ogladania ,na 2 dzień o 6 rano już był mój.

auto juz zrobione ,jest piękne i juz miałem propozycje kupna ,sąsiad daje tak jak stoi bez alu felg 9 tyś :) ale wiem że wiecej moge dostać.


:lol: :lol: :lol: plus opłaty+błotnik z malowaniem+szyba z założeniem( o wycieciu kata i zabraniu radia szkoda gadać, pozatym troche radio przeszacowałes )+wymiana rozrządu(lepiej dołożyc pare stówek i mieć pewność ze wymieniony)----------czyli realnie z 6 wychodzi, cena dalej dobra ale bez fantazji ze za 2tys kupiłeś. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 406
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez Grzesiek2507 » 17 maja 2015, o 11:32

murgen napisał(a): :lol: :lol: :lol: plus opłaty+błotnik z malowaniem+szyba z założeniem( o wycieciu kata i zabraniu radia szkoda gadać, pozatym troche radio przeszacowałes )+wymiana rozrządu(lepiej dołożyc pare stówek i mieć pewność ze wymieniony)----------czyli realnie z 6 wychodzi, cena dalej dobra ale bez fantazji ze za 2tys kupiłeś. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Dokladnie ;-)
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska


- - -



Powrót do Zakup kontrolowany - Kupujemy Golfa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron