[Wrocław] Prośba o pomoc w wycenie naprawy auta po stłuczce

W tym dziale piszemy tematy zwiazane z wypadkami.

Moderator: Moderator

[Wrocław] Prośba o pomoc w wycenie naprawy auta po stłuczce

Postprzez jaro99 » 7 sie 2012, o 00:01

Cześć,

proszę o pomoc w wycenie ile może kosztować naprawa (robocizna) takiego uszkodzenia powstałego w wyniku stłuczki. Poniżej opisuję jakie szkody powstały oraz wrzucam też zdjęcia. Chciałbym Was prosić o opinię – czy takie uszkodzenia zderzaka i pasa przedniego są jeszcze do „wyprostowania” bez konieczności kupna nowych części? Niestety nie znam się aż tak na autach i nie chciałbym przepłacić za swoją niewiedzę...

Wygląd auta z przodu:


Przede wszystkim uszkodzona została chłodnica, a w zasadzie została ona przebita przez jedną ze śrub mocujących zamek maski i płyn z niej wycieka momentalnie. Także domyślam się, że chłodnica do wymiany. Na zdjęciu widać jak połatałem chłodnicę tym co miałem aby dojechać do domu kilka km.



Zderzak oraz pas przedni (wzmocnienie) – posiadają spore wgniecenie. Zderzak jakby się poluzował (opuścił się) i widać duże prześwity pomiędzy lampami i karoserią. Widać też pęknięcie pasa przedniego w jego górnej części.



Widok przy zamku maski:



Maska mimo, że nie widać wgniecenia to nie przylega dobrze do nadkoli.



Grill został zdjęty do zdjęcia, choć jest trochę pęknięty, ale nie jest z nim najgorzej.

Moje auto to Golf III 1.8 benzyna, 94’, wersja bez klimatyzacji.

Znalazłem poszczególne części na allegro i takie ceny podam mechanikowi aby zmniejszyć możliwość naciągania z jego strony.

Chłodnica 69zł -120zł

Pas przedni - ceny 50-120zł


Zderzak 85zł (bez zaślepek) - 175zł (pełny)


PS. A może ktoś z okolic Wrocławia może polecić mechaników we Wrocławiu lub sklepy z częściami do VW? Narazie trafiłem tylko na mechaników ogłaszających samych siebie...