Wymiana szybki licznika

Problemy zapytania związane z wnetrzem

Moderator: Moderator

Wymiana szybki licznika

Postprzez robimel » 14 lut 2014, o 15:09

Koledzy proszę o pomoc
Mam licznik VDO z kolorowymi tarczami VW i każdy zegar ma srebrna obwódke. Obwódki od paliwa i temp wody odkleiły się i lataja mi po liczniku. Chce je przykleić ale nie wiem jak się do nich dostać.
Licznik wyjąłem na zewnątrz i myslalem ze odczepie szybke i już a tu problem.
JAk odpiąć tą szybkę? Oczywiście żeby jej nie połamać?
Pozdrawiam
robimel
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11 lut 2014, o 23:50
Lokalizacja: Grudziadz

Wymiana szybki licznika

 

Postprzez sebastyanov » 14 lut 2014, o 15:58

musisz odkleic szybke powoli miejsce przy miejscu ale tak zeby nie polamac z czuciem trzba podwadzac bo jak peknie to lipa. w jednym liczniku polamalem w drugim sie udalo a pozniej klej do reki i kleilem na brzegach. a nie da sie od srodka jakos skleic tej obwodki ?? napewno musi wyjsc jak zdejmiesz tarcze . ktos musial zalozyc te ozdoby przyjrzyj sie dobrze szybce czy nie byla wyjmowana czy nie ma sladow od nozyka czy cos. jezeli nie to musialo byc od srodka jakos zakladane. pozdrawiam
sebastyanov
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 16:20
Lokalizacja: EKU

Postprzez pietrasiak2 » 14 lut 2014, o 16:34

W VDO robi się to demontując cały licznik i go rozkręcając
tak
http://www.vwgolf.pl/porady/czerwony-ko ... -golf-mk3/

to dokładna fotoporada miłej pracy :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Radi » 14 lut 2014, o 16:39

jaki to licznik stary typ czy nowy jaki rok auta? broń boże nic nie próbuj odklejać bo połamiesz jeśli stary typ to śrubokręt w dłoń i rozkręcasz cały licznik wychodzi płyta z zegarami i już masz dostęp do szybki od środka dalej to raczej powinieneś sobie z tym poradzić
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez marcino1 » 14 lut 2014, o 17:57

a jesli masz nowego typu zegary to nie odklejaj nszybki tylko sa takie plastykowe zaczepy wokol kicznika wystarczy je od czepic w kolo i masz cale tarcze na wierzchu zadnej szybki nie podwadzaj Pozdrawiam
Moj TDi http://www.golf3.pl/topics2/mk3-czarny- ... t48647.htm

JEDNO SERCE JEDNO BICIE JAZDA GOLFEM TO JEST ŻYCIE



AUTO-COMPLEX
-mechanika
-blacharstwo
-konserwacja
-czesci oleje filtry
e-mail:auto.complexx@interia.eu
Tel 723317489
KOLUSZKI ul NATOLIŃSKA 18
Avatar użytkownika
marcino1
Badacz tematu
 
Posty: 293
Dołączył(a): 5 wrz 2012, o 21:15
Lokalizacja: EBR

Postprzez Pozor » 15 lut 2014, o 09:22

Potwierdzam w vdo ciężko jest szybkę wyjąć trzeba od środka. Jedynie w motometer szybkę się ściąga
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez robimel » 15 lut 2014, o 22:12

Dzieki koledzy za podpowiedzi. Wszystko zrobiłem tzn odkrecilem te 8 srubek i zegary na wierzchu. Musze jeszcze tylko przykleić te obręcze na zegarach tylko musze jakiś odpowiedni klej zastosować.
robimel
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11 lut 2014, o 23:50
Lokalizacja: Grudziadz





Powrót do Wnętrze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości