Moderator: Moderator
i wszystko ładnie działa.
. Sama czynność wymiany trwa kilka minut, jeżli nie jedną
. Najwięcej jest zdejmowania zaślepek oraz wykręcania śrub i wyciagania kratek nawiewu. w sumie na jakieś godzinę roboty 

co?? po co zdejmować kierownice do wymiany licznika??Lester S. napisał(a):Do wymiany trzeba zdemontować kierownice.
a dorabiane obrotomierza było już na forum poruszane 
dokładnie zgadzam sieZico63 napisał(a):O rany! Jakie kratki nawiewu, jaka kierownica? Kierownicę się opuszcza jak najniżej (jeśli jest regulacja) odkręca 2 (słownie DWA) wkręty śubokrętem krzyżakowym i wyciąga ostrożnie wyczepiając z dwóch zaczepów i to wszystko.
no było to też na forum poruszane i kolega ma racjeZico63 napisał(a):Obrotomierz: z wolnego styku alternatora do pinu 10 na wtyku a jeśli jet tam wpięty zielony kabel (a do altka idą DWA cienkie kabelki) - to będzie działał sam bez żadnych przeróbek
to nie są moje słowa ja tylko CYTOWAŁEM
kolege Lester S., i TYLE

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 16 gości