Woda w aucie

Problemy zapytania związane z wnetrzem

Moderator: Moderator

Woda w aucie

Postprzez Leb » 23 sie 2008, o 14:39

Witam,
Mam pewien problem.
Moj golf jest po wypadku, po czym byl skladany byle jak. No i doszlo do tego, ze gdzies na sciance dzielacej silnik od kierowcy(podszybie?-tak to sie nazywa?) blacha sie rozwarstwila i wlatuje woda i splywa po (jak mi sie zdaje) wentylatorze od nawiewu prosto pod nogi pasazera z przodu, czasem jest jej tyle, ze splywa i do tylu. Mechanik, ktoremu to pokazalem, stwierdzil ze nie ma sensu nic robic, bo za duzo roboty. No ale mimo wszystko, chcialbym sprobowac sie tam dostac, sprobowac to byle czym zalepic, bo padnie mi nie tylko wentylator.
No, i teraz nie wiem jak sie tam dostac?jak rozmontowac deske rozdzielcza? jak juz ewentualnie znajde te dziure(bo nie wiem gdzie dokladnie jest) to czym ja sprobowac zalepic?

Przyznam, ze jestem kompletnym laikiem w temacie, wiec prosze sie nie dziwic jak gdzies cos zle nazwalem i czegos ewentualnie nie zrozumiem :]

z gory dzieki za pomoc!
Leb
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 14:27
Lokalizacja: Wrocław

Woda w aucie

 

Postprzez adams » 23 sie 2008, o 14:53