wydech z kwasowki 2.5cala 1.8 abs

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

wydech z kwasowki 2.5cala 1.8 abs

Postprzez tompolak » 30 paź 2012, o 21:04

Witam,

mam zamiar zrobic caly wydech od kolektora z rury kwasowej 2.5cala
czy wystarczy zrobic jedynie jeden ostatni przelotowy wydech czy lepiej na dwa?

czy bedzie bardzo glosno chodzil wydech na jednym tlumiku przelotowym??


kolektor 4-2-1
co sadzicie zeby dac taki w miejsce katalizatora

http://allegro.pl/sportowy-przelotowy-t ... 75825.html
pozniej sama rura kwasowa az do koncowego
i koncowy cos typu :

http://allegro.pl/show_item.php?item=2732811001

pozdrawiam
tompolak
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 16:25
Lokalizacja: tt

wydech z kwasowki 2.5cala 1.8 abs

 

Postprzez Opik » 31 paź 2012, o 01:21

kurde, a ja mam tylko jedno pytanie... po co?

będzie w pyte głośno, dowód poleci przy kontroli za to jak nic
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez chomik » 31 paź 2012, o 01:53

Ostatnio na forum zauważyłem ciekawą mode ... na jakiekolwiek zapytanie .... ludzie zamiast odpisywać jak to zrobić , doradzić cos.... piszą tylko ale poco ? poleci dowód , nieprzemyślane-nielegalne mody itd ..najlepiej jak bedziesz latał seria .. nie będziesz miał problemów z policja ... Coś tu nie tak ....


Środek daj przelot rure 2,5 końcowy daj od 2,8 i będzie baja ;) będzie fajno mruczał .
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez tompolak » 3 lis 2012, o 13:40

no niektorzy mowia ze 2.5 cala zamuli auto i zeby robic 2 cale co o tym sadzicie?
tompolak
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 16:25
Lokalizacja: tt

Postprzez PiJey88 » 3 lis 2012, o 16:13

ja mam 2,5 cala na trzech przelotowych puszkach, nie jest głośno, jest pomruk odpowiedni, bez wsi, ale głośniej i agresywniej niż seria, tyle że VR chodzi inaczej niż 1.6, i twój wyjdzie głośniej zapewne, poza tym 2,5 cala u ciebie może zbyt rozprężyć silnik i chyba bym radził walić 2 cale czyli np komplet założyć z ABFa/VRa z ori środkowym i jakimś modzonym końcowym
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez gawior » 5 lis 2012, o 10:45

Ja u siebie ( 2.0 8V - 2E ) założyłem cały wydech z kwasu ( kupiłem używany ) robiony na zamówienie.

Głośniej nie jest niż seria bez kata. Trochę bardziej w okolicy 1800-1900rpm. Wtedy taki bardziej basowy dźwięk jest ( drażniący ). Powyżej 3500rpm. jest fajniejszy "sportowy" dźwięk, ale i tak nie jest głośny. W środku auta z zamkniętymi szybami słychać lekko wydech przy tych 1800-1900rpm.
Wydech ma strumienicę zamiast kata ( tłumik środkowy, przelotowy ), środkowy i końcowy.
Założyłem go, bo miałem go w bardzo niskiej cenie, a wypadało by w seryjnym wymienić u mnie środkowy. Tak więc dołożyłem parę groszy i mam cały wydech w świetnym stanie.

W zeszłym tygodniu miałem problem przy przeglądzie z tym tłumikiem zamiast kata. Musiałem jechać na inną stację diagnostyczną, bo nie chcieli podbić ( wygląd jak ten w linku od ciebie, tyle że jeszcze ma wzmocnienia przy wejściu i wyjściu rury ).

Znam kogoś, kto ma 1.8 ABS z wydechem: przelotowy zamiast kata i prostą rura do końcowego sportowego. Jak na parkingu przy gazował, to zleciała się ochrona, a mijając policję zdejmuje nogę z gazu.
Ogółem jest zaje....iście głośno.
Alpine CDA-7897->CHA-S634->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1 ) + Focal 6K2P, Rodek R4100A2->2xSTX 8" 23L@35Hz
gawior
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 12 kwi 2012, o 20:02
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez Opik » 5 lis 2012, o 16:46

gawior, u mnie właśnie nastał moment w którym środkowa pucha odmówiła współpracy na łączeniu z rurą i latam na samym przelocie ze strumienicą zamiast kata.
I to jest fajne przez 30 sekund jak sobie przegazujesz kilka razy, cały czas takie buczenie jest wieśniackie po prostu..
Ale w środku owszem, jest cicho i niewielka różnica w stosunku do normalnego wydechu. Ale to dlatego że jak na swój wiek to Golf jest świetnie wygłuszony :ok:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez gawior » 6 lis 2012, o 14:04

Dla tego jak też piszę, że to nie jest OK.
Ja tam mam dwa tłumiki, oraz przelotowy/strumienicę zamiast kata i tak jest OK ( przynajmniej dowodu nie stracę i w dłuższą podróż nie muszę zabierać czegoś przeciwbólowego ze sobą )
Alpine CDA-7897->CHA-S634->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1 ) + Focal 6K2P, Rodek R4100A2->2xSTX 8" 23L@35Hz
gawior
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 12 kwi 2012, o 20:02
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez witboy » 6 lis 2012, o 20:03

do 1,6 wg mnie idealny bedzie wydech srodkowy vr. abf koncowy vr do srodkowego min 55 mm i bedzie cacy...nie rozprezysz za bardzo bedzie fajny wyglad i osiagi moga wzrosnac
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez tompolak » 7 lis 2012, o 00:13

silnik 1.8
tompolak
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 16:25
Lokalizacja: tt

Postprzez witboy » 8 lis 2012, o 13:02

to tak samo jak z 1,6 najlepiej vr badz abf srodek i vr koncowy najlepiej wg mnie bo pasuje wszystko idealnie a do tego ma seryjny wyglad bez katalizatora napewno jakis fajny dzwiek bedzie a nie jakies buczenie
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości