Moderator: Moderator




tanio i porządnie... kontakt - PW lub gg
Dałem znajomemu mechanikowi aby mi wyciął złączkę elastyczną starą i wspawał nową. Zrobił to i wszystko było ok . Po moim małym wypadku jakoś po tygodniu od wypadku zacząłem znowu słyszeć pierdzenie tak jakby znowu złączka była do wymiany ale stwierdziłem że poczekam. Jednak codziennie ten hałas był głośniejszy i głośniejszy. W końcu pojechałem do znajomego na kanał a tam w miejscu łączenia śrubami przy katalizatorze wszystkie śruby były poluzowane a rura ruszała się jak głupia. Właśnie pod koniec juz ostatnie kilka dni gdy było to łącze rozkręcone to właśnie rura mi tak pukała. Ale, skręciłem wszystko i niby powinno być ok a tu jednak dupa i dalej puka. Zazwyczaj puka tylko na 1 i 2 biegu gdy mocniej wcisnę w gaz, bo na wyższym biegu jest już spokój




tanio i porządnie... kontakt - PW lub gg
Z.Y.G.A napisał(a):Witam! Miałem taki problem tak jak napisał założyciel tematu. Podniosłem autko i zobaczyłem że tłumniki sie z siebie wysuneły, poluzowałem śrube na zacisku która sciska tłumki i wsunołem je w siebie i teraz wszystko gra
![:]](https://www.golf3.pl/images/smilies/cwaniak.gif)
tanio i porządnie... kontakt - PW lub gg
Z.Y.G.A, miał racje dokładnie zrobiło się to samo. PRzez to jak dzisiaj go wcisnąłem w rurę to tłumik spadł z gumy i nagle się wydłużył i pukał śrubami o wahacz. Wszystko zostało z powrotem skręcone i już jest bajeczka


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości