Rzężący tłumik przy 3 tyś obrotów

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Rzężący tłumik przy 3 tyś obrotów

Postprzez dodge » 10 maja 2013, o 10:29

Witam od jakiegoś czasu w okolicach 3 tyś strasznie rzęzi, brzęczy itp układ wydechowy w moim golfie. Przeglądałem cały układ i nie ma żadnej dziury, ogólnie tłumik jest w dobrym stanie przynajmniej z zewnątrz.Nie mam kata i jest wspawana tylko rura. Dodam że jest to silnik 1.6 w gazie. I teraz mam pytanie czy możliwe że tłumik jest wypalony? golf przy niższych obrotach jest cichy, tylko po przekroczeniu tych 3 tyś staje się głośny i rzęzi. Wiem ze nowy tłumik nie jest jakos strasznie drogi ale chciałbym uniknąć niepotrzebnych wydatków. Jeszcze mam pytanie czy mogę wstawić do mojego auta tłumik od 1.8?
dodge
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 14 gru 2012, o 16:33
Lokalizacja: Łask

Rzężący tłumik przy 3 tyś obrotów

 

Postprzez SALWA » 10 maja 2013, o 10:41

A może po prostu guma się wyruchała albo mocowanie któreś Ci pada i trzepie po osłonach termicznych ??
Do jazdy jest auto...do głupawek moto... mój Gofer
http://www.golf3.pl/topics2/mkiii-aaz-b ... t58393.htm
Avatar użytkownika
SALWA
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 9 maja 2013, o 13:17
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez hellaflush » 10 maja 2013, o 10:55

Sprawdź osłony termiczne :ok:
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez dodge » 10 maja 2013, o 11:53

Fakt faktem osłona termiczna jest bardzo blisko tłumika końcowego, zapasu jest jakies 5mm, ale co lepsze nie mam tych spinek zeby przymocować te osłonę. W miejscu na te spinki są dziury i za cholerę nie idzie ich przymocować. Ale sądzicie ze to osłona tak rzęzi? mi się wydaje ze to tłumik bo jest naprawne strasznie głośny i boję sie ze milicja mi dowód chapnie.
dodge
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 14 gru 2012, o 16:33
Lokalizacja: Łask

Postprzez pablomed » 10 maja 2013, o 21:18

Nagraj dźwięk, inaczej ciężko stwoerdzić na odległość. Może brzeceć osłona a może też tłumik być nieprawidłwo zamontowany i tłuc zwłaszcza po obciąceniu auta o belkę tylnego zawieszenia . o maglownicę, o poprzeczki pod tłumikiem. Trzeba wjechac na kanał poszarpać tłumikiem coś się pewnie znajdzie. A jeśli wypalony tłumik brzęczy w środku to wiadomo - pozostaje wymiana.

Ze spinkami nie rozumiem, jesli sa bolce z gwintem wystające z podłogi na które się je nakłada to załóż nowe są po pare groszy w zamiennikach od firmy Romix (spinki pl tam znajdziesz lub w sklepie - zwą je słoneczkami). Doraźnie możesz użyć np plastykowej nakrętki z butelki przedziurawionej i ciasno nałożonej na bolce.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez radomiak » 12 maja 2013, o 02:51

a moze naipierw sprawdz zlacze elastyczne. wpada w rezonans przt pewnych obrotach. u mnie wygladalo ok ale wyciolem wspawalem 2 i jak reka odjol
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG


- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości