Portki dwururka

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

Portki dwururka

Postprzez danupl » 3 gru 2014, o 22:37

Czy rozszczelnienie pomiędzy kolektorem wydechowym a dwururką może powodować wysokie spalanie i zalewanie silnika benzyna oraz brak mocy?

Czy trudno jest to rozebrac tylko by wsunąc uszczelkę?
danupl
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 00:13
Lokalizacja: Warszawa

Portki dwururka

 

Postprzez golf 1.4 » 3 gru 2014, o 23:14

Co do wysokiego spalania to raczej nie jest to tego wina. A jak zalewa i silnik łapie muła to przyjrzałbym się czujnikowi temperatury bo to on dopowiada za dawkę paliwa. Jeśli się mylę to proszę o poprawienie mnie
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez danupl » 3 gru 2014, o 23:22

Właśnie wymieniłem czujnik temp na nowy i benzynie dalej silnik pracuje nierówno, nie trzyma obrotów i bardzo mocno dymi na niebiesko (mocny zapach benzyny).

Na gazie problemów nie mam nawet gdy zimny.

Co może być jeszcze przyczyną?
danupl
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 00:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez golf 1.4 » 3 gru 2014, o 23:28

Dymi na niebiesko? to chyba nie wróży nic dobremu, ale niech ktoś się jeszcze wypowie... A czyściłeś przepustnicę?
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez danupl » 3 gru 2014, o 23:30

Przepustnicy nie ruszałem.

Ogólnie cały czas go zalewa benzyną, bo jak przełączę na gaz to nie ma śladu po niebieskim dymku i jeździe tak jak powinien.

Regulator cisnienia paliwa? Jak go sprawdzić?
danupl
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 00:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez golf 1.4 » 3 gru 2014, o 23:32

Regulator o ile się nie mylę to on sam "ustawia" ciśnienie paliwa jakie ma być, a świece jak wykręcisz to są czarne i mokre?

[ Dodano: 2014-12-03, 22:34 ]
Powiem szczerze że nie wiem jak Ci pomóc... nigdy się z czymś takim nie spotkałem. Filtr powietrza w jakim stanie jest?
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 4 gru 2014, o 00:11

Jeśli sonda jest za nieszczelnością to oczywiście przekłamuje , przecież widzi lewe powietrze z duża ilością tlenu więc próbuje nadmiernie wzbogacić mieszankę. Czy to akurat u ciebie ma miejsce nie wiadomo ale to jest rzecz którą musisz naprawić a dopiero potem myśleć co dalej jak nie pomoże.
Pytając pisz typ silnika bo inaczej dostaniesz tylko ogólne porady malo wartościowe.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez danupl » 4 gru 2014, o 13:05

Dziś mam zamiar to wymienić.

Zastanawiam się jeszcze nad przepustnicą.
Dziś chciałbym ja wyczyścić ale nie mam Vaga by potem zrobić adaptację.
Czy bez adaptacji będzie chodziła poprawnie?
danupl
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 00:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez golf 1.4 » 5 gru 2014, o 00:05

Ja nigdy adaptacji nie musiałem robić to w końcu to 1.4 abd, ale wiem że jak nie zrobisz adaptacji to nie będzie dobrze działać, ale pierw zajmij się tą nieszczelnością o której pisze pablomed, zrób to i może będzie banglać bez ruszania przepustnicy
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez danupl » 8 gru 2014, o 22:27

Okazało się, ze jest duże rozszczelnienie między głowicą a kolektorem.
Niestety 3 śruby nie chcą puścić.

Czy zostaje mi tylko palnik ew grzać opalarką?
danupl
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 00:13
Lokalizacja: Warszawa


- - -



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości