patent na urwane śruby od kolektora wydechowego

Wszytko co zwiazane z układem wydechowym

Moderator: Moderator

patent na urwane śruby od kolektora wydechowego

Postprzez marny_mk3 » 28 lis 2009, o 19:59

witam
Nadszedł czas na wymianę wydechu w moim Mk3 1.8 ABS i mam problem;( Mianowicie ukręciły mi się szpilki te co łączą kolektor z wydechem;( Macie jakiś patent na to jak je wykręcić?? czy
Próbowałem grzać śruby nic to nie dało;( nawet na spawałem nakrętkę na tą szpilkę i też nic ukręciła się dalej;( Może macie jakiś sposób na to?? muszę zwalać kolektor??
Avatar użytkownika
marny_mk3
Badacz tematu
 
Posty: 338
Dołączył(a): 20 wrz 2009, o 23:56
Lokalizacja: Zach. mazowsza

patent na urwane śruby od kolektora wydechowego

 

Postprzez swatu » 29 lis 2009, o 09:17

wd40 tu nie pomoze ,jedynie mocne rozgrzanie palnikiemi wyjmowanie srub n goraca.
Ale znajomy ma swój niezawodny sposób tzn.kupić butelkę nafty,przelac troche do zraszacza i spryskac urwane sruby podobo działa to w 100% tylko ze trzeba odczekac 2-3 dni by nafta dokładnie "weszla " w zapieczone sruby..
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marny_mk3 » 29 lis 2009, o 11:03

palnik też był i nic z tego;( ukręcają się
Avatar użytkownika
marny_mk3
Badacz tematu
 
Posty: 338
Dołączył(a): 20 wrz 2009, o 23:56
Lokalizacja: Zach. mazowsza

Postprzez swatu » 29 lis 2009, o 11:05

sprawdz z ta nafta ,jeszcze dzwonilem dzis do kolesia i tak mi własnie doradzil zeby zrobic :ok:
czyli widocznie to działa, tylko trzeba odczekac te 2 dni
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marny_mk3 » 29 lis 2009, o 11:41

no dzięki swatu, Na pewno z nią będę walczył :hyhy: Dam odp czy to działa pzdr
Avatar użytkownika
marny_mk3
Badacz tematu
 
Posty: 338
Dołączył(a): 20 wrz 2009, o 23:56
Lokalizacja: Zach. mazowsza

Postprzez Pascal » 29 lis 2009, o 18:40

Marny_mk3 ja bym jeszcze spróbował lewego wiertła plus wiertarka kątowa. Lewe wiertło jak dobrze złapie, to wykręci szpilkę...Noi drugi sposób który mi przychodzi do głowy to sposób który już robiłeś

marny_mk3 napisał(a):spawałem nakrętkę na tą szpilkę


Dospawanie owej nakrętki i pistoletem do kół spróbować.Wiadomo o co chodzi drgania ;-)

[ Dodano: 2009-11-29, 17:45 ]
Zakładając nowe śruby potraktuj je smarem miedzianym ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez marny_mk3 » 29 lis 2009, o 19:44

Pascal napisał(a):Dospawanie owej nakrętki i pistoletem do kół spróbować.Wiadomo o co chodzi drgania ;-)

pneumatem też nie idzie.

chyba jutro zwale kolektor;/
Pascal napisał(a):Zakładając nowe śruby potraktuj je smarem miedzianym ;-)


wiem o co chodzi;-) używam go do układu hamulcowego;-)

[ Dodano: 2009-11-30, 21:56 ]
sorki swatu ale nie wiem czy działą ten patent z naftą, nie miałem czasu się z tym bawić i czekać tyle dni :kwasny: Dziś odkręciłem poduchę od silnika uniosłem go trochę do góry wiertara wiertło i do roboty :-D a więc odbyło się bez zwalania kolektora : :cwaniak: :super:
TEMAT MOŻNA ZAMKNĄĆ ;-)
Avatar użytkownika
marny_mk3
Badacz tematu
 
Posty: 338
Dołączył(a): 20 wrz 2009, o 23:56
Lokalizacja: Zach. mazowsza

Postprzez SotoM » 30 lis 2009, o 23:11

marny_mk3, zamiast sie bawic z tym na aucie to wyjmij ten kolektor na stół i masz wtedy wieksze pole mozliwości i ruchu - bo okręciły ci sie wszystkie szpilki?? wtedy nawet mozesz te szpilki porozwierac,zrobic ewentualnie gwint na szpilkę M10 zredukowana na M8. ja juz w sumie bym szukał drugiego kolektora wydechowego...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marny_mk3 » 30 lis 2009, o 23:33

SotoM napisał(a):marny_mk3, zamiast sie bawic z tym na aucie to wyjmij ten kolektor na stół i masz wtedy wieksze pole mozliwości i ruchu - bo okręciły ci sie wszystkie szpilki?? wtedy nawet mozesz te szpilki porozwierac,zrobic ewentualnie gwint na szpilkę M10 zredukowana na M8. ja juz w sumie bym szukał drugiego kolektora wydechowego...


Ja już to zrobiłem dziś na aucie ;-) zrezygnowałem z wyjęcia kolektora bo to by się skończyło zwalaniem głowicy. miałem 90% pewności że tak będzie po tym jak próbowałem jaką kolwiek ruszyć śrubę od kolektora ;-) A co do większego pola ruchu to dlatego uniosłem silnik i to mi wystarczyło żeby przewiercić 2 otwory i przegwintować :-D

[ Dodano: 2009-12-06, 14:31 ]
Temat do zamknięcia ;-) problem rozwiązany ;-)
Avatar użytkownika
marny_mk3
Badacz tematu
 
Posty: 338
Dołączył(a): 20 wrz 2009, o 23:56
Lokalizacja: Zach. mazowsza


- - - https://poradnia-marek.pl/usg-tarczycy/



Powrót do Układ wydechowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości