Zmiana maglownicy.

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Zmiana maglownicy.

Postprzez pepi » 9 lis 2012, o 22:20

Witam, mam chyba problem z maglownica tzn. czuje na kierownicy, że przy skręci w prawo/lewo przeskakuje mi albo czuje opór i nagle puszcza, do tego ostatnio padła mi pompa wspomagania, druga niby cicho chodzi. No więc moje pytanie jak zmienić maglownice mniej więcej co i jak jakie koszta i ile z tym roboty.

Pozdrawiam

[ Dodano: 2012-11-12, 09:15 ]
Dodam jeszcze, ze dziwnym objawem jest też dziwne zachowanie kierownicy po wjechaniu w nierówności mało nie wyrwie jej z rąk a jedna przy wspomaganiu tak nie powinno być. Co to może być ?
Zawieszenie jest dobre.
pepi
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 6 lip 2012, o 07:18
Lokalizacja: Minsk Mazowiecki

Zmiana maglownicy.

 

Postprzez Yusaka » 22 sty 2013, o 20:06

wymiana maglownicy? hmm... troche roboty jest. powiem tak w skrótach... trzeba ściągnąć kołyskę, zrzucić koła żeby odkręcić drążki, odpiąć węże idące z płynem do wspomagania, ew. kostki elektryczne i wtedy odkręcasz śruby mocujące maglownice. Cena? u mnie za używkę samej maglownicy wołają ok 130-150zł :). Nie zapomnij sprawdzić numerów bo nie będą Ci węże pasowały do maglownicy :).
Yusaka
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 18:25
Lokalizacja: Żory

Postprzez KAMNILEK » 25 sty 2013, o 09:57

tak jak wyżej ale ja magle sprzedaje po 80pln plus wysyłka..... jak coś to pw. roboty troche jest, a i kolega zapomniał powiedzieć obowiązkowej zbieżności po wymianie
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Postprzez pietrasiak2 » 25 sty 2013, o 12:05

Yusaka napisał(a):wymiana maglownicy? hmm... troche roboty jest. powiem tak w skrótach... trzeba ściągnąć kołyskę, zrzucić koła żeby odkręcić drążki, odpiąć węże idące z płynem do wspomagania, ew. kostki elektryczne i wtedy odkręcasz śruby mocujące maglownice. Cena? u mnie za używkę samej maglownicy wołają ok 130-150zł :). Nie zapomnij sprawdzić numerów bo nie będą Ci węże pasowały do maglownicy :).

Dodać należy że rozpiąć należy na krzyżakach kolumnę kierowniczą , i z góry lub z dołu zabezpieczyć silnik z góry jakąś wciągarką lub z dołu lewarkiem hydraulicznym a belki (kołyski) można nie demontować wystarczy opuścić na lewarku sam tak robiłem. Roboty na ok 2 godz. Do sprawdzenie są też drążki kierownicze czy na kulach nie mają luzów jak tak -wymiana ,oraz stan mieszków. :-)
Po uruchomieniu i sprawdzeniu braków luzów niezbędna jest regulacja zbieżności :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości