Zgrzyt przy skręcaniu

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Zgrzyt przy skręcaniu

Postprzez Jerzy » 10 wrz 2014, o 23:54

Witam mam problem ze swym nieszczęściem ale do rzeczy
od ostatniego tygodnia przy maksymalnym skrecie kół w prawo i ruszaniu cos zgrzyta
na przykład przy parkowaniu podjeżdżam i skrecam koła wjezdzam miedzy dwa pojazdy i wtedy slychac zgrzyty ;/ przy normalniej jezdzie nic sie nie dzieje
dodam ze całkiem niedawno wymieniałem poduszki na amorach / sworznie o takze ustawiałem konty i zbierznosc prosze o pomoc
dodam ze zgrzyty słychac jakby z lewego koła
Jerzy
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 13:07
Lokalizacja: Wałbrzych

Zgrzyt przy skręcaniu

 

Postprzez MiroGti » 11 wrz 2014, o 10:48

Jerzy napisał(a): niedawno wymieniałem poduszki na amorach

A łożyska kolumny tez zmieniłeś ? może nie ustawiłeś sprężyny na kielichu amora ,tam jest taki ząbek żeby sprężyna się nie przemieszczała podczas skrętu
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Jerzy » 11 wrz 2014, o 11:42

co do ustawienia sprężyn to nie wiem czy sa poprawnie ustawione bo ja osobiście tego nie robiłem tylko zaprzyjaźniony mechanik ponieważ nie mam ściągacza do sprężyn , ale ogółem przez dwa miechy po wymianie nic sie nie działo ..
dźwięk wychodzi z lewego koła jak by własnie sprężyna przeskakiwała
z tego co wyczytałem mogą byc to łożyska na poduchach ;/ tylko jestem w szoku ponieważ były zakładane nowe poduszki wraz z łożyskami
i pytanie w jaki sposób można sprawdzić czy sprężyna odpowiednio siedzi w tym rowku ? sorry ale w tym temacie jestem trochu ciemny
Jerzy
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 13:07
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez MiroGti » 11 wrz 2014, o 12:48

pytanie w jaki sposób można sprawdzić czy sprężyna odpowiednio siedzi w tym rowku ? sorry ale w tym temacie jestem trochu ciemny

Możesz koło ściągnąć będziesz lepiej widział co się dzieje ze sprężyną i najlepiej by było jakby ci ktoś pokręcił kierownicą jak koło ściągnięte w tedy zobaczysz czy sprężyna przeskakuje na skręcie czy łożysko u góry tak hałasuje .Sprężyna się opiera na talerzu górnym i dolnym ,w nich są takie wypustki żeby się nie przesuwała Obrazek
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Jerzy » 12 wrz 2014, o 11:27

okey zrobię jak mówisz mam nadz ze cos tam ujże
zabiore sie za to najwcześniej jutro tylko przestanie padac u nas na wiosce i oczywiście dam znak co i jak
dzieki i pozdrawiam
Jerzy
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 13:07
Lokalizacja: Wałbrzych


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości