Wymiania płynu wspomagania

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Postprzez supermac13 » 9 cze 2009, o 17:01

to jest tak,że czasami mi piszczy a czasami nie.Już nie wiem o co biega w tym wszystkim
Avatar użytkownika
supermac13
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 14:52
Lokalizacja: Zielona Góra

 

Postprzez Legionista » 9 cze 2009, o 17:25

supermac13 napisał(a):to jest tak,że czasami mi piszczy a czasami nie.Już nie wiem o co biega w tym wszystkim


Jak ci piszczy jak pada deszcz lub jest naprawde wilgotno to trzeba zobaczyc pasek klinowy. Możliwe ze woda dostaje sie i wtedy ci piszczy
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez supermac13 » 10 cze 2009, o 16:46

różnie teraz to bywa-dlatego nie chce mi sie nawet nad tym myśleć.bo jak padało to piszczał a pózniej ustawało,choć odzywało sie-przestało padać piszczy raz na jakiś czas,bo czasami nawet kręce do deski i nić nie słychać a czasami zapiszczy.Zobaczymy jak popada,a czy jak mam więcej płynu w zbiorniczku może mieć znaczenie??bo wlałem te o,9l i zostawiłem wrazie czego gdybym wcześniej zle odpowietrzył i dziś ściągnąłem 25g by było mniej.Bo w sumie nie wiem jak dokładnie sie sprawdza stan-jedni mówią na odpalonym silniku inni na ostanym
Avatar użytkownika
supermac13
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 14:52
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Legionista » 10 cze 2009, o 17:34

supermac13 napisał(a):Bo w sumie nie wiem jak dokładnie sie sprawdza stan-jedni mówią na odpalonym silniku inni na ostanym


Sprawdz na zgaszonym i sprawdz na odpalonym silniku. nie nic sie nie stanie jak bedzie miał za dużo. na ciepłym płyn pojdzie ci w góre delikatnie
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości