Wymiana Maglownicy Bez wspomagania Blagam o Pomoc

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Wymiana Maglownicy Bez wspomagania Blagam o Pomoc

Postprzez kuciek555 » 21 lut 2014, o 11:49

Witam mam bardzo duże luzy na maglownicy i jak jadę straszne stukanie jest i kierownica wibruje chcę wymienić ja sam jakieś pojecie o tym jest ale nigdzie nie mogę znaleźć wymiany bez wspomagania proszę o pomoc mam już 2 dobra był bym wdzięczny z górny dzięki


Jest to moj pierwszy post proszę o wyrozumiałość
kuciek555
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29 maja 2013, o 08:55
Lokalizacja: Resko

Wymiana Maglownicy Bez wspomagania Blagam o Pomoc

 

Postprzez tede gti » 21 lut 2014, o 23:29

zasada wymiany taka sama tylko nie ma przewodów wspomagania ;-)
tede gti
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 5 lip 2012, o 17:38
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez KAMNILEK » 26 lut 2014, o 20:27

w temacie masz wpisany silnik 1.8 --->one zawsze miały wspomaganie
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Postprzez pablomed » 27 lut 2014, o 15:38

kuciek555, nie za bardzo jest tu o czym pisać, szczególną uwagę trzeba zwrócić na właciwe ustawienie maglownicy czyli żeby drążki byłu odpowiednio symetrycznie wkręcone do listwy bo inaczej potem po ustawieniu zbieżnosci będzie w jedną stronę skręcał bardziej jak w drygą, koło może ocierać o nadkole. Szczegóły z podaniem wymiaru ile wkręcić są podane w milimetrach w każdej serwisówce do mk2 lub 3. No i drażki sa inne do maglownict\y bez wspomagania jeśli będzies kupował osobno.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez deusiwo » 27 lut 2014, o 23:12

Ja może się podepne, bo też mi trzeba wymienić magiel.

Pytanie czy warto się pakować w używki czy lepiej oddać do regeneracji?
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 3 mar 2014, o 10:34

kuciek555 napisał(a):Witam mam bardzo duże luzy na maglownicy i jak jadę straszne stukanie jest i kierownica wibruje chcę wymienić ja sam jakieś pojecie o tym jest ale nigdzie nie mogę znaleźć wymiany bez wspomagania proszę o pomoc mam już 2 dobra był bym wdzięczny z górny dzięki

Pewny jesteś że to maglownica , a nie drążki ? Tzn kulki w drążku :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez deusiwo » 3 mar 2014, o 16:49

Czym odróżnić maglownice TRW od ZF? (jeśli jest na aucie) i pytanie, czy dobrze myślę, że to maglownica, nawet delikatny skręt w lewo powoduje u mnie szum, charakterystyczne "klepanie" i wibracje które nasilają się tym bardziej im bardziej kręcę w lewo, przy skręcie w prawo problem nie występuje.. chciałbym to zdiagnozowac na 100% zanim wymienię niepotrzebnie maglownice
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 3 mar 2014, o 20:13

napewno to maglownica?

maglownica pada czesto dopiero po wypadku lub pada uszczelnienie od wspomagania

jesli są luzy to jest do skasowania
trzesie kierownicą
koła proste?
tarcze proste?
koncówki drążka sprawne?
zbierzność ok?

wymiana no niestety trzeba sie nagimnastykować bo ciasno jest
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez pietrasiak2 » 4 mar 2014, o 08:10

deusiwo napisał(a):skręt w lewo powoduje u mnie szum, charakterystyczne "klepanie" i wibracje które nasilają się tym bardziej im bardziej kręcę w lewo, przy skręcie w prawo problem nie występuje.. chciałbym to zdiagnozowac na 100% zanim wymienię niepotrzebnie maglownice

Sprawdź przeguby i osłony przegubów. J/w pisałem to nie wydaję mi się na magiel :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez deusiwo » 22 mar 2014, o 21:00

pietrasiak2 napisał(a):
deusiwo napisał(a):skręt w lewo powoduje u mnie szum, charakterystyczne "klepanie" i wibracje które nasilają się tym bardziej im bardziej kręcę w lewo, przy skręcie w prawo problem nie występuje.. chciałbym to zdiagnozowac na 100% zanim wymienię niepotrzebnie maglownice

Sprawdź przeguby i osłony przegubów. J/w pisałem to nie wydaję mi się na magiel :-)


Okazało się, że to łożysko, ale dzięki za pomoc :-) Natomiast inny problem mam od dosyć dawna zresztą, podczas skręcania (ale tylko na postoju lub jak się toczę powoli) coś wydaje z siebie takie wycie, i tu już podejrzewam właśnie maglownice albo pompę wspomagania.. jakieś sugestie? Masakra z tymi autami :lol:
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 23 mar 2014, o 21:14

To wycie to pompa lub zapowietrzony uklad w/g mnie :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez deusiwo » 23 mar 2014, o 22:21

Jak się to pieruństwo odpowietrza?
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość