Wspomaganie dziwne zachowania czy układ sam się zapowietrza?

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Wspomaganie dziwne zachowania czy układ sam się zapowietrza?

Postprzez Ragu21 » 22 kwi 2014, o 01:20

Witam.Posiadam Golfa III 1.9 TD mam problemy ze wspomaganiem mianowicie raz dziala wysmienicie a raz jakbym go wgl nie mial.Na poczatku obstawialem pasek wymiana i brak zmian.Idac dalej zauwazylem mokry zbiorniczek od plynu.i tu mam pierwsze pytanie czy jest mozliwosc zeby plyn wyplywal w momencie automatycznego odpowietrzania ukladu? Jezeli uklad sam sie zapowietrza wina pompy? Płyn jest dziwnej konsystencji obstawiam wode pomieszana z czyms dziwnym jutro go wymienie.Ktoś ma moze jeszcze jakies pomysly co powinienem od razu sprawdzic?z Góry dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam Ragu.
Ragu21
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 13 kwi 2014, o 21:03
Lokalizacja: Kwidzyn

Wspomaganie dziwne zachowania czy układ sam się zapowietrza?

 

Postprzez pietrasiak2 » 22 kwi 2014, o 11:27

stary płyn może mieć wpływ na działanie układu , przyjrzałbym się czy układ nie łapie powietrza gdzieś bo na to wygląda lub niski poziom płynu :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Ragu21 » 22 kwi 2014, o 21:15

Płyn wymienilem po odpowietrzeniu dalej dziwnie sie zachowuje aczkolwiek widac lekko poprawe.Niedawno zauwazylem ze podczas maksymalnego skretu w prawo slychac syczenie.przy skrecie w lewo tego juz nie ma.Mozliwe ze to od wezyka maglownicy aczkolwiek nie jestem pewien jakies inne pomysly co z tym zrobic ;>
Ragu21
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 13 kwi 2014, o 21:03
Lokalizacja: Kwidzyn

Postprzez pietrasiak2 » 24 kwi 2014, o 07:48

Przyjrzyj się jeszcze połączeniami układu może tam gdzieś łapie , może na krućcu na pompie jak nie i przypowietrza się to nie chcę gdybać bo na oczy nie widziałem , ale wygląda na to że maglownica "przepuszcza" osłuchaj dokładniej czy ten świst z niej nie dochodzi.
Aczkolwiek przy maxymalnym skręcie słychać jest taki jęk - świst układu wspomagania.
Zresztą przyjrzyj się przykładowej budowie maglownicy , ma tam gdzie mięszać się płyn
http://zlotoria.przekladnia-maglownica.cba.pl/opis.html
:-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości