Szarpanie kierownicy przy skręcie w prawo.

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Szarpanie kierownicy przy skręcie w prawo.

Postprzez JAFAS » 23 gru 2014, o 00:56

Witam.
Problem polega na tym iż przy skręcie w prawo czuć drgania na kierownicy i czuć jak by samochód ściągało z drogi. Czuć to tylko przy skręcie w prawo w lewo nie ma żadnego problemu i przy jeździe prosto. Posiadam zawieszenie gwintowane i wymieniłem drążek układu kierowniczego lecz problem nie zniknął na kole nie ma żadnego luzu. Czuć jak by koło obdzierało o coś, ale nic takiego się nie dzieje. Pozdrawiam
Niżej nie mogę, bo urwę podłogę ! 8-)
Avatar użytkownika
JAFAS
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 27 sie 2013, o 23:51
Lokalizacja: Bulowice
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8GT Special Edition
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Szarpanie kierownicy przy skręcie w prawo.

 

Postprzez Paweu » 23 gru 2014, o 00:59

Miło z Twojej strony że podzieliłeś się z nami tym faktem. Nie widziałem pytania w Twojej wypowiedzi..

Po zmianie drążka sprawdzona zbieżność?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez JAFAS » 23 gru 2014, o 01:09

Logiczne iż chodzi mi żeby ten problem wyeliminować. Nie, przykręciłem go identycznie jak stary.
Niżej nie mogę, bo urwę podłogę ! 8-)
Avatar użytkownika
JAFAS
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 27 sie 2013, o 23:51
Lokalizacja: Bulowice
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8GT Special Edition
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 23 gru 2014, o 01:20

JAFAS napisał(a):Logiczne iż chodzi mi żeby ten problem wyeliminować. Nie, przykręciłem go identycznie jak stary.


JAFAS napisał(a): czuć jak by samochód ściągało z drogi.


Skoro auto ściąga a w układzie kierowniczym jak zawieszeniu nie ma ;
- luzów
- koła trzymają takie samo ciśnienie

Winna temu może być zbieżność a właściwie jej brak.

Auto najpierw na szarpaki .. potem zrobić zbieżność.

Logiczne. ;-)

Ciekawe czy po przesiadce na gwint zrobiłeś zbieżność i kąty...
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez JAFAS » 23 gru 2014, o 13:35

czuć jak by samochód ściągało z drogi
a nie ściąga :] Kupiłem już z tym problemem i właściciel nie miał pojęcia co to. Z przodu jest zrobiony lekki negatyw. Może to być problemem.
Niżej nie mogę, bo urwę podłogę ! 8-)
Avatar użytkownika
JAFAS
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 27 sie 2013, o 23:51
Lokalizacja: Bulowice
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8GT Special Edition
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez deusiwo » 26 gru 2014, o 21:04

zrób zbieżność i kąty a potem szukaj innych przyczyn (O ile to nie rozwiąże problemu). nawet jak jest negatyw nierówno to potrafi znosić a uwierz, że tam milimetry mają znaczenie i "na oko" się nie ustawi
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości