Według Pana diagnosty muszę wymienić w moim Golfie sworzeń zwrotnicy i wahacz przedni lewy. Jako że jestem zielony i posiłkuję się zawsze internetem i wiedzą innych wymienić mam to co na tych 2 zdjęciach?
http://p.alejka.pl/i2/p_new/24/08/vw-go ... r6_0_b.jpg
http://motoplatforma.com/galerie/w/waha ... l_1311.jpg
Pytam bo nie znajduję czegoś takiego jak sworzeń zwrotnicy
Moderator: Moderator
• Strona 1 z 1
Tak dokładnie. Wszystko zależy jaki przedział cenowy. według cen w Inetr Carsie:
wahacz przedni:
- LEMFÖRDER cena ok. 207 zł
- RUVILLE cena ok. 185 zł
- FEBI BILSTEIN ok. 145 zł
- TRW ok. 198 zł
sworzeń wahacza:
- FEBI BILSTEIN ok 38 zł
- RUVILLE ok .34 zł
- TRW ok. 54 zł
[ Dodano: 2012-12-02, 13:48 ]
Wszystko jest również zależny czy wahacz nowy czy używany. Bo sworzeń wahacza to raczej nowy?
wahacz przedni:
- LEMFÖRDER cena ok. 207 zł
- RUVILLE cena ok. 185 zł
- FEBI BILSTEIN ok. 145 zł
- TRW ok. 198 zł
sworzeń wahacza:
- FEBI BILSTEIN ok 38 zł
- RUVILLE ok .34 zł
- TRW ok. 54 zł
[ Dodano: 2012-12-02, 13:48 ]
Wszystko jest również zależny czy wahacz nowy czy używany. Bo sworzeń wahacza to raczej nowy?
-

palio - Administrator
- Rocznik: 95
- Silnik: 1Z++
- Paliwo: ON
- Nadwozie: 5-drzwiowe
Jaki jest sens wymiany całego wahacza? Bez sensu.. sam sworzeń wymieniasz i jeździsz dalej nie wpędza się w niepotrzebne koszta. Dobry sworzeń do 50 zł kupisz.
-

AdiK__ - Members
- Rocznik: 2003
- Silnik: AVF+
- Paliwo: ON
- Nadwozie: kombi
Właśnie tak się przyglądam i wahacz to tylko kawał metalu co z nim mogę mieć nie tak że diagnosta napisał mi go do wymiany?
Z tego co pamiętam to pokazywał mi tylko sworzeń wahacza i luz na nim a na kartkę wpisał jeszcze sam wahacz.
Z tego co pamiętam to pokazywał mi tylko sworzeń wahacza i luz na nim a na kartkę wpisał jeszcze sam wahacz.
- Frank_24
- Czytacz
wahacz zmieniasz tylko jeśli twój przerdzewiał, albo jest pokrzywiony, on się nie zużywa
poza tym kupowanie nowego za 150-200 zł to bzdura, lepiej kupić ori używany za 20 zł