spotkanie z krawężnikiem

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

spotkanie z krawężnikiem

Postprzez lukasz16100 » 26 mar 2013, o 16:38

Witam, miesiąc temu moje auto mialo bliski kontakt z krawężnikiem po czym felga wygięta i wahacz cały zgięty. No i wiec tak wymieniłem fele i wahacz wraz ze sworzniem, myślłem ze takie poniosklo autko tylko straty, jednak zaraz po wymianie wahacza jak sobie jechalem np. 80km/h
prosto a nagle byl zakret to czulem ze uklad kierowniczy sie dziwnie zachowuje, tak jakbym skrecal a ona tak ciezko sie skrecala albo tak jakby cos tam blokowalo, ale stwierdzilem ze to pewnie przez geometrie (bo nie zrobilem przy wymianie wahacza)... ale teraz po miesaicu jak dajmy krece w miejscu to piszczy pasek i to mocno od samego poczatku (kiedys mi piszczal ale jak dokrecilem w prawo albo w lewo na maksa) i kierownica sie blokuje tak dziwnie jakby ja zacinało. golf z wspomaganiem (plyn jest).
co to moze być ?


Ps. Tematy odpowiednio tytułujemy zamiast pisać "problem" - prezesik25
Ostatnio edytowano 3 kwi 2013, o 00:03 przez lukasz16100, łącznie edytowano 1 raz
lukasz16100
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 19:07
Lokalizacja: SPS

spotkanie z krawężnikiem

 

Postprzez Paweu » 26 mar 2013, o 16:40

Czy wykluczyliście uszkodzenie przekładni kierowniczej?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Peter056 » 26 mar 2013, o 17:55

Sprawdź naprężenie paska od wspomagania ;-)
Avatar użytkownika
Peter056
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 14:45
Lokalizacja: Grójec

Postprzez lukasz16100 » 26 mar 2013, o 21:16

No własni ja mysle i stawiam na najgorsze czyli przekladnia, sprawdze ten pasek, moze nawet go wymienie bo to bedzie o wiele mniejszy koszt niz calaprzekladnia..
licze na jakies inne jeszcze opinie.
lukasz16100
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 19:07
Lokalizacja: SPS

Postprzez Peter056 » 27 mar 2013, o 00:11

Możliwe że też i pompa wspomagania daje znać, że chce zakończyć swój żywot. Przejrzyj wszystko, zdaj relacje i pomyślimy dalej :D
Avatar użytkownika
Peter056
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 14:45
Lokalizacja: Grójec

Postprzez KAMNILEK » 27 mar 2013, o 09:30

ja obstawiam przekładnie.... drzebień który jest w środku jest krzywy i dlatego się zacina. zanurkuj pod auto i zobacz czy nie masz wycieków już z magla. geometria nie była konieczna jak podejrzewam po wymianie wachacza. ( wartości były w normie podejrzewam). magiel to nie taki wielki koszt. ( jeśli potrzebujesz to daj na pw, mam taki)
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Postprzez lukasz16100 » 27 mar 2013, o 19:20

a zwrotnica ?
kurcze jesli chodzi o uklad kierowniczy to nie wiem co za co odpowiada i nie bardzo sie orientuje ;/
lukasz16100
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 19:07
Lokalizacja: SPS

Postprzez skoti880 » 29 mar 2013, o 09:55

lukasz16100, -to jest wina przekladni kierowniczej magla na 100 %
Wszystkie Części Mk3 gti 16v ABF-ADY-2E-AGG ! zapraszam na PW lub GG :)
http://www.golf3.pl/topics35/wszystko-m ... t32380.htm
Zapraszam 727 509 081 lub GG 1901709
skoti880
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 13:12
Lokalizacja: Nowa Sarzyna-Podkarpacie

Postprzez lukasz16100 » 29 mar 2013, o 17:50

A orientujecie sie wymiana przekladni ile bedzie kosztowala ? czy da sie jakos zregenerowac ?
lukasz16100
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 19:07
Lokalizacja: SPS

Postprzez pablomed » 29 mar 2013, o 18:46

lukasz16100, możesz kupić używkę ceny na allegro, możesz też kupić regenerowana za jakieś 4 stówki, montaż ze 100- 150 plus od nowa geometria 6-8 dych. I była konieczna po wymianie wahacza
Z tym że absolutnie nie zgadzam się że mozesz być pewnym winy maglownicy, zacznij od tego paska,
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez lukasz16100 » 16 kwi 2013, o 21:44

dziś wyminiłem pasek od wspomagania i przy okazji od alternatora i przejechalem i narazie roznica jest niesamowita, wszytsko gra jak powinno !. jutro jade autem na dłuższa droge wiec sie okaże czy jest ok, ale czuje ze tak, bo jak na razie jest jak powinno. ;)

P.S Tylko mechanik mi powiedial ze pompa wody jest do natychmiastowej wymiany, powiedzcie mi czy ma to jakiś wplływ na wspomaganie czy też układ kierowniczy ?
Ponoc pompa cala si e rusza i hałasuje ??
lukasz16100
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 19:07
Lokalizacja: SPS

Postprzez Paweu » 16 kwi 2013, o 23:33

lukasz16100 napisał(a):jutro jade autem na dłuższa droge wiec sie okaże czy


lukasz16100 napisał(a):mechanik mi powiedial ze pompa wody jest do natychmiastowej wymiany


Się okaże czy pompa padnie Ci przed wyjechaniem w trasę, w czasie jazdy czy może po. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości