Skrzwiona kierownica

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Skrzwiona kierownica

Postprzez Lucas » 11 paź 2008, o 20:00

Witam. Ostatnio odebrałem auto od mechanika (wymiana sprzęgła) i teraz jak jade prosto kierownica jest lekko przestawiona tak jak na zdjęciu: http://img91.imageshack.us/my.php?image ... 024vu8.jpg jak można to wyregulować? Można to zrobić od środka tzn. zdjąć kierownice i ustawić prosto? Jeśli tak to jak to zrobić? Proszę o pomoc bo jestem zielony w temacie. :kwasny:
Avatar użytkownika
Lucas
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 4 maja 2008, o 10:53
Lokalizacja: Dębica

Skrzwiona kierownica

 

Postprzez pablomed » 11 paź 2008, o 20:20

Można przestawić kierownicę tylko że masz poduszke to jest do tego trudniejsza procedura, znajdziesz na forum lub Googlami.
Ale ja bym podjechał do tego mechanika i spytał co on takiego robił że kierownica się skrzywiła. Bo przypuszczam że coś tam odkręcał może sworzeń od wahacza albo drążki choć nie wiem po co, więc może być spartolona geometria.
Skrzynię wyjmująć nie trzeba robić nic takiego żeby zepsuć geometrię, a skoro on tak zrobił to powinien na własny koszt to poprawić.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez marcinkoz2910 » 11 paź 2008, o 20:23

Lucas, dokładnie jedz do kolesia i zapytaj co jest grane... :szok:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Allwall » 11 paź 2008, o 20:26

jak nie masz poduszki to zdejmujesz osłonę klaksonu na kierownicy, musisz ją podważyć płaskim śrubokrętem, i pojawi ci sie nakrętka, najpierw ustaw koła na wprost, odkręc nakretke, ustawi kiere prosto zakrec, zalóż klakson i gotowe ;-)
Allwall
 

Postprzez marcinkoz2910 » 11 paź 2008, o 20:26

Allwall napisał(a):jak nie masz poduszki
--> zobacz foto kolego
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293