Moderator: Moderator
klanhker napisał(a):zawsze po zmienie kol trzeba isc na zbieznosc
mani51 napisał(a):jeśli zmieniasz tuleje wahacza to nic nie powinno sie poprzestawiać ale jak będziesz zmieniał sworzeń to on jest mocowany na trzech śrubkach do wahacza a że ma podłużne otwory to możesz mikeć problem z ustawieniem go
chodzi ci o tuleje wachacza s ą dwie pozioma i pionowa i po ich zmianie nie zmieniasz konta pochylenia koła ani zberzności.adin175 napisał(a):wymianie gum na wahaczach
arek rybczyński napisał(a):nie zgodze sie z tobą na sworzniu nie na regulacji kąta pochylania koła
proste. za nim zabierzecie sie do wymiany przejdźcie sie i dokładnie sprawdźcie jak auto sie zachowuje na drodze. jak kierownica stoi na prostej drodze czy go ściaga itd. potem wymiana czego chcecie. i znowy jedziecie i porównujecie jak było przed a jak jest teraz. jeśli auto jedzie prosto nie ciagnmie go na żadna strone tzn ze jest GIT. ale mówie.geo nalezy sprawdzić. to jest teoretyka i praktyka takze w renomowanym warsztacie. bo duzo zakkładuw lachhe na to kładzie.Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości