Przy skręcie obroty maleją.

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Przy skręcie obroty maleją.

Postprzez Okonik5 » 4 lut 2014, o 19:56

Jak w temacie , jak stoję , i mam na max kiere skrecona , to auto dostaje niskich obrotów i trochę szarpie , a jak wyprostuję to znów jest wszystko ok .

Oraz jak ruszam do tyłu na półsprzęgle ( 1 raz tylko tak sprawdzałem ) , to auto też delikatnie szarpie i obroty maleją .

Wie ktoś co to może być ?
Okonik5
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 00:33
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie

Przy skręcie obroty maleją.

 

Postprzez trojeczkaGT » 4 lut 2014, o 20:32

piersze pytanie: tak dziala wspomaganie ;p jak skrecasz w miejscu to silnik napotyka opory bo pompe wspomagania napedza silnik moj drogi watsonie

a drugie to zla proporcja sprzegla do obrotow ;p tak mi sie wydaje
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Okonik5 » 4 lut 2014, o 21:56

Czyli szykuje sie wymiana sprzęgła ?
Okonik5
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 10 mar 2013, o 00:33
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie

Postprzez KrzysztofKaty » 4 lut 2014, o 23:47

NIE!!! poprostu pompa wspomagania stawia opory dla silniczka dlatego obroty maleja:) a jak jedziesz i za malo gazu mu depniesz to bedzie szarpalo i nie ma opcji:) zostaw to sprzeglo i wciskaj odrobine gazu wiecej przy ruszaniu :) w ta i we wta:P
KrzysztofKaty
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 29 lip 2009, o 23:58
Lokalizacja: Elbląg/Stegna

Postprzez pablomed » 7 lut 2014, o 18:15

Okonik5, w każdym razie to nie jest norma, silnik powinien dawać sobie radę z oporami od pompy. Tutaj objawy wskazują na jakiś problem z mieszanką, z winy czujników, złego ustawienia zapłonu, starych kabli świec itp. Te kable i świece najlepiej zmienić jeśli sa wątpliwej jakości, sprawdzić ustawienie zapłonu i rozrządu a potem spróbowac podpiąc auto pod komputer - może coś wyjdzie
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości