Problemy z pompą steru.

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Problemy z pompą steru.

Postprzez tatook/PL/ » 7 sie 2009, o 20:58

Jestem nowym członkiem klubu a już zwracam się z prośbą o pomoc.W moim golfiku 3 strasznie wyje pompa steru,po zdjęciu paska klinowego zauważyłem olbrzymi luz na łożysku.Czy warto jest to naprawiać czy lepiej kupić nową pompę.Jeżeli nowa pompa,to gdzie w regionie łódzkim kupić ją w atrakcyjnej cenie.Czy może zakup w sieci?Pozdrowionka.P.S.motor 1.4.
Avatar użytkownika
tatook/PL/
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 5 sie 2009, o 13:01
Lokalizacja: LODZ/TUSZYN

Problemy z pompą steru.

 

Postprzez pablomed » 8 sie 2009, o 08:40

co do naprawy: jeśli siła działania wspomagania jest ok to jak najbardziej warto zmienić łozysko i simering. Porada jest na FAQ w vwgolf.pl. Samemu bez dobrych narzędzi sie nie bierz za to, a cena za tą robotę to ok 100--120 zeta bez demontażu i montazu pompy. Ja na tak naprawionej pompie śmigam już 80 tys. w sumie ma 310 tys.I jest cichutko.

[ Dodano: 2009-08-08, 08:40 ]
i pośpiesz się z tym, bo łożysko się w końcu zablokuje i sfajczysz gdzieś w trasie pasek tracąc wpomaganie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez tatook/PL/ » 9 sie 2009, o 12:10

Podziękowania,dzięki za dobrą radę.Zacznę od wymiany łożyska i uszczelniacza.Pozdrowionka! :-D
Avatar użytkownika
tatook/PL/
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 5 sie 2009, o 13:01
Lokalizacja: LODZ/TUSZYN

Postprzez scorpion1236 » 7 lis 2009, o 09:55

a czy łożysko i simering można dostać bez problemu ? i czy ktoś już to wymieniał samemu ?
scorpion1236
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 26 lip 2008, o 14:41
Lokalizacja: Pionki

Postprzez pablomed » 15 lis 2009, o 12:36

scorpion1236, napisałem 3 posty wyżej gdzie znajdziesz poradę napisaną przez kogoś kto to robił z fotkami.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez swatu » 15 lis 2009, o 12:43

Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez scorpion1236 » 15 lis 2009, o 14:55

juz znalazlem dzieki
scorpion1236
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 26 lip 2008, o 14:41
Lokalizacja: Pionki


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości