Problem ze zbieżnością.

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Problem ze zbieżnością.

Postprzez Hatephones » 20 maja 2015, o 12:36

Hej, około 2 miesięcy temu ustawiałem zbieżność (przed tym wymienione były drążki, końcówki drążków, tuleje i wahacze). Przez krótki czas auto jechało prosto, teraz aby jechało prosto kierownicę musze trzymać przekrzywioną w lewą stronę o jakieś 20-30 stopnii, dodatkowo przy większości zakrętów - nawet przy prędkości 20km/h opony piszczą choćbym driftował :mrgreen:. Wcześniej miałem podobną sytuację. Czy ktoś wie, jaka może być przyczyna złej zbieżności? Czy jest to zależne od samochodu, czy po prostu spartaczyli robotę przy ustawianiu? Nie widzi mi się wydawanie kasy co 2 miesiące na korektę zbieżności, a sam już nie znam rozwiązań :zalamany: . Z góry dzięki za odpowiedzi :).
Avatar użytkownika
Hatephones
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 21 kwi 2015, o 01:57
Lokalizacja: Tychy

Problem ze zbieżnością.

 

Postprzez trojeczkaGT » 24 maja 2015, o 09:26

moj wujek ustawial kiedys zbieznosc laserowo niby bardzo dobrze a jednak opony mu scinalo, pojechal do innego gdzie ustawial stara metoda bez laserow i ma spokoj do tej pory.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość