Problem luzy

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Problem luzy

Postprzez Maajki » 19 maja 2015, o 14:06

Witam mam takie pytanie jakieś 2 miesiące temu wymieniałem wahacze i było wszystko okej tylko na przeglądzie mi powiedzieli że muszę zbieżność ustawić a teraz mam jakieś luzy, kierownica za lekko chodzi to może być wina tego że nie mam ustawionej zbieżności czy coś innego ?
Maajki
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 7 gru 2014, o 00:42
Lokalizacja: Polska

Problem luzy

 

Postprzez MiroGti » 19 maja 2015, o 19:26

Maajki napisał(a): teraz mam jakieś luzy

Tzn luz albo jest na drążkach ,gumach wahacza albo nie ma ,skoro wszystko zrobione to zrób zbieżność bo szkoda opon ,a luz może ci się wydawać że jest, bo za bardzo jest zbieżny
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Maajki » 20 maja 2015, o 14:00

Luz na lewym drążku i tuleje na wahaczach :) Będziemy się bawić z wymianą
Maajki
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 7 gru 2014, o 00:42
Lokalizacja: Polska

Postprzez MiroGti » 20 maja 2015, o 16:47

Maajki napisał(a): a teraz mam jakieś luzy,

Maajki napisał(a):Luz na lewym drążku i tuleje na wahaczach

Sprawa sama się rozwiązała ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Golf Maniak » 20 maja 2015, o 16:51

Maajki napisał(a):Luz na lewym drążku i tuleje na wahaczach :) Będziemy się bawić z wymianą


I koniecznie po tej wymianie ustaw zbieżność!Chyba że chcesz znowu naprawiać coś w przednim zawieszeniu :)
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Maajki » 22 maja 2015, o 07:28

Zbieżność to po wymienia podstawa jak mi opony ścina do środka :)
Maajki
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 7 gru 2014, o 00:42
Lokalizacja: Polska


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości