Moderator: Moderator

:):):)
. Zrobiłem tym pierwszym sposobem.. poprzez odkręcenie tych dwóch śrób od pompy... Trochę sie naszukałem jednej śroby ale znalazłem i odkręcilem.. I troche mialem problemu z zaczepieniem tej łyżki gdzieś o silnik bo straszne dojście tam jest..
Stan paska nawet dobry
Tylko ten od alternatora jest już zużyty.. No i od rozrzadu też bede musiał wymienic.. Bo jeszcze tego nie uczynilem po kupnie tego auta.. Tak w ogóle to po przejechaniu 300 000 trzeba cos dodatkowego wymienić ? Jeszcze troche mi brakuje do tych 300 ale wole wiedzieć na przyszłosc 
elestyczne przewody ukladu hamulcowego -tyl
przednia czesc ukladu wydechowego
czy niema luzy w przegubach polosi oraz przekladni kierowniczej
czy niema wyciekow przed uszczelke w pokrywie zaworow
wycieki w ukladzie napedowym
smarowanie15 lub 10W/40 (klasy SJ-benz. i CF-diesel lub wyzej) poj 3,8-4,5 l silniki(1.9 D,TD,SDI i TDI)
Rozrzad- pasek oraz rolki zalezy wymieniac w TD co 90 tys km
uklad chlodzenia - plyn niezamarzajacy G11 , pojemnosc silnika 1.9 wysokoprezny od 6-6,5 l
hamulce -plyn DOT 4, wymiana co 60 tys km lub co 2 lata, min grubosc tarcz (przod/tyl) 11-18/8 mm, min grubosc okladzin ciernych(przod /.tyl) t/tmm (2,5 mm-szczeka).
kompletny rozrzad, filter powietrza, paliwa, pylkowy, olej,filteroleju,Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości