Piski przy skrecaniu

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Piski przy skrecaniu

Postprzez Artur 2 » 28 lis 2007, o 12:51

Witam! Nie wiem czy to w ten dzial mozna zaliczyc,ale wydaje mi sie ze tak. Mam takie pytanko. Przy skrecaniu kierownica slysze lekkie piski. Co to Moze byc? Płyn do wspomagania jest, sprawdzałem. Dziekuje z gory za odpoweiedzi i pozdrawiam!
Artur 2
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 12 lis 2007, o 16:31
Lokalizacja: Poznań

Piski przy skrecaniu

 

Postprzez czorny27- » 28 lis 2007, o 16:47

to moze byc i na pewno jest pasek od wspomagania kier!!!!!!!!!!!... takie piski sa przewaznie na parkingu przy manewrowaniu mozna powiedziec w miejscu czeka cie wymianka!!!!
czorny27

aktualne foto str.1
zlot PleszeVW str.27
nowe kolo na sezon 2009 brock B5 16'' str.19,polerka rantu str.20
sesja sezon 2009!!! str.22!!!
recaro gti edition str.17!!
foty sezon 2008 str.8!!!!!!!!!!!
zlot golf3.pl str.6!!!
Avatar użytkownika
czorny27-
Members
 
Posty: 720
Dołączył(a): 25 paź 2007, o 18:20
Lokalizacja: kutno

Postprzez arek ryba » 4 sty 2008, o 14:57

czorny27- napisał(a):czeka cie wymianka!!!!

może wystarczy go tylko naciągnąć
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez szczepan03 » 24 lut 2008, o 10:12

podłącze się pod temat. u mnie ostatnio słychać "syczenie" przy maksymalnie skręconych kołach w miejscu. dźwięk ten dochodzi tak jakby z kierownicy :-/
Golf III 1.9 TDI 90KM '94r.
BMW E36 318i 116KM :D
Avatar użytkownika
szczepan03
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 7 lut 2008, o 15:05
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez arek ryba » 26 lut 2008, o 08:49

szczepan03 napisał(a):maksymalnie skręconych kołach w miejscu.

niewiem czy wiesz że podczas skręcania kierownicą ze wspomaganiem strasznie obciążasz pompę.potem są tego konsekwencje
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez szczepan03 » 26 lut 2008, o 20:40

Wiem, że obciąża pompę ale są sytuacje kiedy trzeba kręcić w miejscu. Chce się tylko dowiedzieć czy to normalne czy może coś zaczyna szwankować? jak coś nawala to lepiej zawczasu temu zapobiec nim czekać aż się rozsypie i stąd moje obawy co to może być.
Golf III 1.9 TDI 90KM '94r.
BMW E36 318i 116KM :D
Avatar użytkownika
szczepan03
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 7 lut 2008, o 15:05
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez opolanin » 27 lut 2008, o 11:07

syczenie, chrobotanie a potem wymiana pompy, taka kolejnosc :-D
opolanin
 

Postprzez waski » 27 lut 2008, o 17:05

albo przekladni kierowniczej a to juz wiekszy koszt
waski
waski
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 1 paź 2007, o 13:20
Lokalizacja: cieszyn

Postprzez szczepan03 » 27 lut 2008, o 18:33

nie za dobre rokowania :cry:
Golf III 1.9 TDI 90KM '94r.
BMW E36 318i 116KM :D
Avatar użytkownika
szczepan03
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 7 lut 2008, o 15:05
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez opolanin » 27 lut 2008, o 19:36

waski, przekladni kierowniczej czy maglownicy???
opolanin
 


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości