Kierownical drży

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Kierownical drży

Postprzez byry007 » 23 lip 2008, o 21:39

Witam mam problem z hamulcami a dokładnie przy hamowaniu kierownica mi lata a jestem po wymianie tarcz i klocków , czego to moze byc przyczyną ??
Avatar użytkownika
byry007
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 3 sty 2008, o 17:10
Lokalizacja: Koło

Kierownical drży

 

Postprzez SotoM » 24 lip 2008, o 00:26

a stało ci sie to po wymianie klocków i tarcz??jak by top była wina tarcz to by ci w trakcie hamowania bił pedał hamulca- bys czół bicie. a jak kiera ci trzęsie to coś jest nie abla w zawieszeniu. pojedź na stacje kontroli pojazdów na szarpaki i bedzie wszystko wiadomo :-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez byry007 » 24 lip 2008, o 20:00

Własnie byłem i jest wszystko ok , własnie tak pulsuje jak by biły tarcze
Avatar użytkownika
byry007
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 3 sty 2008, o 17:10
Lokalizacja: Koło

Postprzez SotoM » 24 lip 2008, o 22:28

no to jak trzęsie kierownicą przy hamowaniu i bije pedał a nie miałes tego przed wymiana tarcz.to tarcze zostały zamontowane na zasyfione piasty i bród - rdza powoduje ze tarcza nie przylekga odpowiednio to piasty i sie ukosuje i dladego występuje takie oto zjawisko. wiadomo wymiana tarcz i klocków to proscizna ale wiele osób potrafia to spier..... wymiana nie polega na wyjeciu i włozeniu ale do tego też nalezy wszystko wyczyscic i przesmarować pasta do ukł.hamulcowych odporna na temperaturte aby sie nie spiekało. w koncu za to sie na warsztacie płaci 130zł...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Zico63 » 24 lip 2008, o 23:36

Nie mogę chyba powiedzieć gdzie (reklama) ale w jednym warsztacie w B-B. gość mi dłutem i mikroszczotką drucianą czyścił osadzenia chyba z godzinę (jeszcze w Polo).
Są jeszcze prawdziwi fachowcy i fanatycy jakości! :-)
Mój TDI, zapraszam w wolnej chwilce, przy: :kawa: moj-golf/vw-golf-1-9-tdi-specjal-zico-s-t12384.html
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez SotoM » 24 lip 2008, o 23:45

Zico63 napisał(a):Nie mogę chyba powiedzieć gdzie (reklama) ale w jednym warsztacie w B-B. gość mi dłutem i mikroszczotką drucianą czyścił osadzenia chyba z godzinę (jeszcze w Polo).
Są jeszcze prawdziwi fachowcy i fanatycy jakości! :-)

nie to zebym sobie schlebiał ale ja własnie tak robie jak piszesz i jak ja napisałem wyżej w poście. tak juz mnie nauczono i nie ważne czy auto jest jeźdżącą padaczką czy nie robie jak dla siebie.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez przemo » 29 lip 2008, o 23:43

byry007 a moze ci prowadnice stoja w zaciskach
Był Golf 3 GT 1.8ABS
Obecnie Seat Leon Top Sport 1.9TDI ARL 150PS
przemo
Badacz tematu
 
Posty: 173
Dołączył(a): 28 lut 2008, o 01:44
Lokalizacja: DBA


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron