Jaki płyn wlać?

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Jaki płyn wlać?

Postprzez pejson18 » 8 paź 2012, o 21:13

Nie wiem jaki płyn wlać do pompy wspomagania.
Macie jakieś konkretne marki??
i jakie polecacie i nie drogie
Avatar użytkownika
pejson18
Czytacz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 25 sie 2012, o 00:52
Lokalizacja: Warszawa

Jaki płyn wlać?

 

Postprzez Myst » 8 paź 2012, o 21:43

Zobacz jaki masz wlany. Bo płyny do wspomagania są nie mieszalne!

Jeśli zielony to ten http://allegro.pl/plyn-do-wspomagania-z ... 28882.html

Żółty http://allegro.pl/plyn-do-wspomagania-f ... 36566.html

Może być też czerwony

Powinienes mieć ten pierwszy on jest dedykowany do vw

Ja mam zalany zielony i wszystko jak w najlepszym porządku.
Ostatnio edytowano 8 paź 2012, o 21:51 przez Myst, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Myst
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 12 gru 2011, o 20:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez paxstor » 8 paź 2012, o 21:50

Myst, A jak ma zobaczyć jaki jest wlany?? :niepewny: po dotyku??
Myst napisał(a):Bo płyny do wspomagania są nie mieszalne!

U mnie kumpel lal już chyba każdy i nic się nie dzieje ;-)

pejson18, Wlej płyn FEBI 6162 czyli taki jak kolega wyżej podał
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Myst » 8 paź 2012, o 21:53

Na każdym płynie pisze żeby nie mieszać z innymi. Lejesz na własne ryzyko. Po coś to piszą :-)

paxstor napisał(a):, A jak ma zobaczyć jaki jest wlany?? :niepewny: po dotyku??



Normalnie jak wyciągniesz miarkę to widać kolor , chyba ,że ktoś jest daltonistą :-D :-P
Avatar użytkownika
Myst
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 12 gru 2011, o 20:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez pejson18 » 9 paź 2012, o 13:01

Mi się wydaje że mam żółty.
A jeszcze jedno gdzie się spuszcza stary płyn?
Avatar użytkownika
pejson18
Czytacz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 25 sie 2012, o 00:52
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Myst » 9 paź 2012, o 20:49

Odkręcasz wąż ssący przy pompie, ten co biegnie ze zbiorniczka. Potem spuszczasz płyn , najlepiej jakby ktos był do pomocy i dodatkowo kręci szybko kierownica na zgaszonym silniku do końca w każdą strone.
Nakładasz wąż , i opaskę zaciskową , która na nim jest. Wlewasz nowy płyn. Odpalasz silnik i obracasz kierwonica, gasisz, sprawdzasz poziom płynu, jak mało to dolewasz i powtrarzasz procedurę z kręceniem kierownicą aż będzie max na miarce.

Tyle... Golfer cieszy sie z nowego płynu :-D
Avatar użytkownika
Myst
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 12 gru 2011, o 20:55
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez pepi » 2 lis 2012, o 11:40

Pozwolę odświeżyć. Ile tego płynu powinno wejść po spuszczeniu?
oraz czy metoda Myst, wystarczy aby był dobrze odpowietrzony układ?
pepi
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 6 lip 2012, o 07:18
Lokalizacja: Minsk Mazowiecki

Postprzez palio » 2 lis 2012, o 11:56

Metoda jest dobra. Powinien wejść niecały litr płynu.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość