Franeczek napisał(a):tak jak mowilem kolega nie mial problemow z felgami. a wspomaganie kiedys lepiej chodzilo potem gorzej wiec postanowilem wymienic płyn. po wymianie poprawy nie ma i przy oporowym skrecie czuc lekkie bicie kierownicy co zaraz po wymianie bylo bardziej intensywniejsze teraz czuc ale mniej.
Jeżeli to "bicie" jak piszesz występuje podczas skręcania kierownicą , to prawdopodobnie coś się dzieje z zaworem w pompie. Ale może też być jeszcze parę innych przyczyn.Mianowicie - sprawdź czy w zbiorniczku nie masz wzburzonego płynu ( bo ten czerwony z zielonym się nie lubią)
dwa czy nie "miałczy" pompa jak kręcisz kierą?,trzy czy wąż na dolocie nie jest zagięty . cztery to czy nie gazowałeś silnika jak odpowietrzałeś układ po zmianie płynów i czy oczywiście masz stan w zbiorniku .Podaj te info
Ale moim zdaniem należało by dostać do środka pompy i sprawdzić stan płaszczyzny wirnika i obudowy, oraz czy łopatki wirnika nie blokują się , no i oczywiście sam zawór ciśnieniowy czy nie przytarł się
