cos nie tak z ukladem kierowniczym

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

cos nie tak z ukladem kierowniczym

Postprzez Snikers » 17 mar 2008, o 01:16

a co jesli przy (jesli stoje w miejscu na zapalonym silniku) skrecam kierownica to tak jakby obroty troche spadaly... a dzisiaj jak skrecilem do oporu to tak jakby jakies powietrze schodzilo... tak syczalo... a wczoraj jak obrocilem tak do oporu i troszke to prawie jakby silnik chcial zgasnac, tak obroty spadaly/// co jest grane?
Avatar użytkownika
Snikers
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 00:59
Lokalizacja: Nowy Sącz
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

cos nie tak z ukladem kierowniczym

 

Postprzez Zico63 » 17 mar 2008, o 01:45

Witaj! Czy próbowałeś kręcić na postoju kierownicą przy wyłączonym silniku? Nie da się? I tu masz odpowiedź: siły przy skręcaniu na postoju są tak ogromne, że silnikowi mogą NIECO spadać obroty (w dobrych szkołach jazdy uczono - nigdy nie kręć w miejscu!). Przy skręcie do oporu wzrastają do maksimum, tak bardzo, że w instrukcji zaleca się nie mieć skręconych kół na maxa więcej niż pół minuty! Wtedy w wyrobionej nieco pompie słychać pracę najmocniej. Jakkolwiek gasnąć nie powinien - powinien komputer korygować dawkę paliwa. Jak zgaśnie to trzeba diagnozować - może VAG-iem.
Co z płynem - nie ucieka?
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

KLOOTY Z UKLADEM KIEROWNICZYM

Postprzez luupe » 21 mar 2008, o 23:05

HALLO HALLO
JESTEM SZCZESLIWYM POSIADACZEM VW GOLFA III no moze nie do konca. mam problem z ukladem kierowniczym!!! zaczelo sie od stukow i pukow, wiec wymiana nastapila, lacznikow stabilizatora sworzni wachacza i tulejek wachacza, i wiecie co dalej cos puka, a najgorsze jest to ze przy pelnym skrecie (nie zawsze) mam wrazenie jakby kolo sie chybotalo.... nie mam pojecia co z tym zrobic :-x doslownie padaczki dostaje.... czy wina tkwi w drazkach kierowniczych czy maglownicy.... pozdrawiam :wstyd:
LUKASZENKO
luupe
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 21 mar 2008, o 22:28
Lokalizacja: GDYNIA

Postprzez marko1967 » 22 mar 2008, o 23:43

luupe, jeżeli przy skręci coś chrobocze to prawdo podobnie są to przeguby na 99,9% pozdrawiam ;-)
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości