zaciski w mk3

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

zaciski w mk3

Postprzez strzeliniasty » 13 sty 2009, o 18:55

witam

mam pytanie odnosnie zaciskow w golfiku

czy zaciski w aucie z tarczami zwyklimi i wentylowanymi sa takie same??

czy jedyna roznica w obu tarczach jest grubosc klocka hamulcowego??

ja mam wentylowane i kupilem klocki ktore nie chcialy wejsc(chodzi o grubosc bo ksztaltem wpasowaly sie ladnie w zacisk ale zacisk nie chcial wejsc na tarcze) wiec chyba sprzedali mi do zwyklych tarcz.

pytam sie gdyz chce wymienic tarcze wentylowane (juz ich zycie dobiega konca) na wentylowane nacinane (efekt wizualny przy alusach 16'') i wlasnie nie wiem czy zaciski w wentylowanych i zwyklych maja te same wymiary i roznia sie tlyko gruboscia klocka

w wentylowanych klocki sa ciensze niz w zwyklych??

troche sie pokrecilem ale zalezy mi na tej informacji.

pozdro
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

zaciski w mk3

 

Postprzez marcinkoz2910 » 13 sty 2009, o 19:08

różnica jest taka jak widać w tabeli więc różnią się :

Obrazek
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez pawelek03576 » 13 sty 2009, o 19:09

nie są takie same, a wcisnełeś tłoczek ??
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez strzeliniasty » 13 sty 2009, o 19:25

no ok panowie tarcze went sa wieksze a tloczek wcisnalem na maxa a i tak nie weszly jedyna droga bylo spilowanie klockow
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez marcinkoz2910 » 13 sty 2009, o 19:35

pawelek03576 napisał(a):nie są takie same,
jak nie są jak są co ci pisze w książce?? jak dalej nie wierzysz to dam tutaj rzuty z ******** albo ********* :-|

Proszę tak mówi ********, szukać dalej? -->

Obrazek
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez pawelek03576 » 13 sty 2009, o 20:27

marcinkoz2910, mi chodziło o to że są różne :lol:
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez strzeliniasty » 13 sty 2009, o 20:41

powiedzcie jaka grubosc maja klocki do zwyklej tarczy a jaka grubosc do wentylowanej

[ Dodano: 2009-01-13, 22:45 ]
mam prosbe niech sie wypowie ktos kto ma zaciski LUKAS z przodu i tarcze wentylowane. chodzi mi jaka grubosc maja nowe klocki w tym zaciskach z tymi tarczami znalazlem 19mm(za grube), 16mm i 15mm teraz nie wiem ktore beda pasowac na miare.
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez SotoM » 22 sty 2009, o 00:47

strzeliniasty, z TRW
LUC GDB1048 :
Wysokość [mm]: 69,5
Długość [mm]: 119
Grubość [mm]: 16
Strona zabudowy: oś przednia
Typ tarczy hamulcowej: wentylowany
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez kajtek » 22 sty 2009, o 23:23

a propo tematu, mam pytanko, czy jak mam zwykłe tarcze to moge zmienić je na wentylowane i weższe klocki? spasował by taki nowy komplet?
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 23 sty 2009, o 10:27

kajtek napisał(a):a propo tematu, mam pytanko, czy jak mam zwykłe tarcze to moge zmienić je na wentylowane i weższe klocki? spasował by taki nowy komplet?

racaej bedziesz musiał zmienić jarzma ...bo na zwykłe jarzma nie podejdziesz..
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez KUBALA » 23 sty 2009, o 23:12

witaj
nieda sie zaienic tarcz wentylowanych na zwykłe
z bardzo prostej przyczyny !!
kto wie jak rozpoznać model z silnikem wiekrzym lub równym 2.0 oraz modele GTI , jeżeli nie posiadaja zadnych oznaczeń handlowych ????
bardzo prosto !!
wszystkie GTI i z mk3 z dużym silnikiem mają szczególną cechę
koło samochodu przykrecane jest na 5 śrub a nie na 4 o ile wiem to tylko
te tarcze na 5 śrub są wentylowane więc operacja będzie dość skąplikowana ,trzeba by było zmienic :
- zwrotnice
- piasty kół
-wachacze
- stabilizator
-zaciski ham. wraz z prowadnicą
i jeszcze kilka szczególików
myśle że gra jest niewarta swieczki :dobani:
czarna perła
Avatar użytkownika
KUBALA
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 28 maja 2008, o 10:15
Lokalizacja: SKWIERZYNA

Postprzez opolanin » 24 sty 2009, o 00:13

strzeliniasty, kajtek, spokojnie możecie zmienic na wentylowane tarcze 4X100 a jesli chodzi o klocki to muszą być :
grubość wkładek ciernych razem z płytka podstawy:
- nominalna 14 mm
- minimalna dopuszczalna: 7 mm
opolanin
 

Następna strona

- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości