Zaciski tył różnioce

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Zaciski tył różnioce

Postprzez pawelus6 » 1 wrz 2014, o 15:39

Mam pytanie
czym różnia zie zaciski dla wersji na 4 i na 5 srub w tyle?
Kupiłem belkę z tarczami 4x100 z 1 zaciskiem, drugi muszę dokupic ale czy istnieja różnicę miedzy nimi, czy są takie same?

Wiadomo na złomie kupowałem to mowia ze sa 3 typy ble ble ble, nie ufam ludziom ze złomu zbytrnio i pytam fachowców ;)\
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Zaciski tył różnioce

 

Postprzez pablomed » 2 wrz 2014, o 15:33

pawelus6, tylne zaciski fabrycznie w Golfie III lub Vento były zawsze takie same, niezależnie od ilości śrub, ale ponieważ mają wadę konstrukcyjną (korozja osi dźwigni ręcznego i wyciek płynu koło niej) to bardzo dużo ludzi pozamieniało już te zaciski na inne: pasują z wielu aut w grupy VAG ale najczęściej montuje się z Golfa IV lub Passata z początku lat 90 , które tej wady nie mają.
Dlatego albo obejrzyj zacisk który masz, odczytaj z niego numery lub też wrzuć tu fotki i poszukasz drugiego takiego samego, albo kup od razu dwa np z golfa IV (chyba trzeba razem z jarzmami ale nie jestem pewien ) i będziesz miał spokój z tym tematem. Potrzeba tylko małego łącznika żeby do tych zacisków podpiąć przewody hamulcowe o tym jest na forum.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez pawelus6 » 12 wrz 2014, o 12:55

pablomed napisał(a):pawelus6, tylne zaciski fabrycznie w Golfie III lub Vento były zawsze takie same, niezależnie od ilości śrub, ale ponieważ mają wadę konstrukcyjną (korozja osi dźwigni ręcznego i wyciek płynu koło niej) to bardzo dużo ludzi pozamieniało już te zaciski na inne: pasują z wielu aut w grupy VAG ale najczęściej montuje się z Golfa IV lub Passata z początku lat 90 , które tej wady nie mają.
Dlatego albo obejrzyj zacisk który masz, odczytaj z niego numery lub też wrzuć tu fotki i poszukasz drugiego takiego samego, albo kup od razu dwa np z golfa IV (chyba trzeba razem z jarzmami ale nie jestem pewien ) i będziesz miał spokój z tym tematem. Potrzeba tylko małego łącznika żeby do tych zacisków podpiąć przewody hamulcowe o tym jest na forum.


Wybacz późna odpowiedź, dzieki za objaśnienia, masz moze jakis dostep do tematu? Jestem rzadko na forum ostatnio.

Tutaj zdjęcia mojego zacisku, drugiego i tak nie ma wiec musze albo kupic taki sam albo z MK IV wpasuje tak jak polecałeś:
Obrazek

Obrazek
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 12 wrz 2014, o 20:21

to jest typowy fabryczny dla golfa III, póki nie podłączysz nie sprawdzisz, więc musisz już sam decydować
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie





Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości