zaciski tarcz tylna oś

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

zaciski tarcz tylna oś

Postprzez strzeliniasty » 17 gru 2008, o 21:55

witam

mam problem tydzien temu wymienilem klocki w tynych tarczach i zauwazylem ze jak zaciagne reczny to tloczek w prawym kole wychodzi i chowa czyliw szystko git natomast z lewej storny jak zaciagne reczny tloczek wychodzi ale po spuszczneiu nie chowa sie blokujac kolo?? jakie moga byc przyczyny?? zaznaczam ze przy hamulcu roboczym po wcisnieciu pedalu oba tloczki wychodza i chowaja sie

linka sie zablokowala czy tloczek do wymiany lub remontu???

puki co nie podlaczalem recznego w lewym kole gdyz nie mialem czasu anu czesci by go rozbierac
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

zaciski tarcz tylna oś

 

Postprzez Grzybek_3 » 17 gru 2008, o 22:21

Kolego u mnie tez tak jest i poprzedni własciciel nawet rozebrał ten zacisk lewy tylni i nic nie pomogło jak narazie jak ja jezdze golfem to nie mam z tym problemu ale reczny zaciagan najwyzej na dwa zabki bo moze nie odbic miałem wymienic ten zacisk ale regenroany kosztuje w Inter Cars prawie 300zł a nie mam czasu jezdzic po szrotach :-/ i tak jezdze :kwasny: I dodam ze mam tego samego Gofra GT 1.8 90 Km.
Grzybek_3
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 24 wrz 2008, o 22:11
Lokalizacja: Radzikow

Postprzez strzeliniasty » 17 gru 2008, o 22:33

a powiedz kolego w przedniej osi masz wentylowane tarcze?? w przyszlym roku czeka mnie wymiana i chcialbym zalozyc nacinane lub nawiercane (efekt wizualny)

puki co z tyle reczny mam tlyko w prawym kole ale do lipca trza zrobic bo przeglad sie skonczy
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Grzybek_3 » 17 gru 2008, o 22:34

Nie ja mam normalne tarcze a przeglad mam do czerwca jakos tak, jak cos wykapinujesz z tym zaciskiem to daj znac jak by pomogło :-)
Grzybek_3
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 24 wrz 2008, o 22:11
Lokalizacja: Radzikow

Postprzez strzeliniasty » 17 gru 2008, o 22:39

w GT 90km sa tarcze zwykle czy wentylowane??

bo jak sa zwykle to ktos majstrowal przy moich bo wentylowane sa szersze i klocki w zacisk nie chcialy wejsc musialem je zetrzec by sie zmiescily
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Grzybek_3 » 17 gru 2008, o 22:42

Mi sie wydaje ze sa zwykłe moj kumpel nawet w GTI ma zwykle :zdziwko:
Grzybek_3
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 24 wrz 2008, o 22:11
Lokalizacja: Radzikow

Postprzez strzeliniasty » 17 gru 2008, o 22:44

hmmm trza by sie dowiedziec
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez SotoM » 18 gru 2008, o 00:29

panowie do tarcz wentylowanych sa klocki które mają cińsza okładzine a do tarcz pełnych klocki sa grubsze. wymiary w sumie i tak sie równają jeśli chodzi szerokośc klocek tarcza klocek. jedynie kwestia jarzm zacisków czy są osobne odkrecane od zwrotnicy czy razem ze zwrotnicą to wtedy wymina zacisków na szersze...
co do ręcznego. zacisk moze być w porzadku. najcześciej blokuje linka. w miejscu gdzie przymocowana jest do tuleji tylnej belki.linki w tych miejscach lubia pekać(pancerz)dostaje sie syf i dlatego linka sie blokuje. prosty sposób. aby być pewnym czy zacisk jest sprawny - zdiac linkę z zacisku i jakims kluczem pociagnać za ramie przy zacisku puscic i patrzeć czy tłoczek sie cofa. jesli tak to wina linki...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron