Zablokowany zacisk tarczy tył

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Zablokowany zacisk tarczy tył

Postprzez Thorsten » 4 kwi 2015, o 21:09

Kupiłem swap hamulców na tył i pojawił się problem. Otóż zacisk a dokładnie dźwignia ręcznego zablokowała się w pozycji zaciągniętego ręcznego i ani myśli puścić. Brakuje też sprężyny która powinna odbijać. Jak odblokować zacisk albo co począć?

W drugim ręczny działa dobrze bo jak palcem dociskam dzwignię to widzę jak tłoczek wychodzi czyli jest ok.

Więc czy można to jakoś naprawić? Nie wiem, rozebrać cały zacisk?
Miałem ten sam problem kiedyś w mk2 i mechanik poradził sobie z tym i kupował coś na podobę zestawu naprawczego stąd sądzę/ mam nadzieje że obejdzie się bez kupna innego zacisku.

Cały czas mowa o hamulcu tarczowym na tylnej osi.
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Zablokowany zacisk tarczy tył

 

Postprzez Gesiu_15 » 4 kwi 2015, o 22:49

Thorsten, musisz wykręcić tłoczek i zobaczyć co się dzieje . W grę wchodzi regeneracja zacisku , wszystkie gumki i oringi , jeśli tłoczek będzie miał spore wżery to też do wymiany . Ja u siebie też robiłem regenerację zacisków z tyłu i teraz chodzi ręczny bez zarzutu . Musisz spróbować reanimować jeśli ci się nie będzie chciało to poszukasz sprawnego zacisku i też będzie :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Thorsten » 4 kwi 2015, o 23:45

Gesiu_15, Raczej na pewno będę go reanimował.

A i czy w sprzedaży jest może sprężynka od odbijania ręcznego? Oraz czy jest do kupienia także samo wachadło od ręcznego - te element z zewnątrz do którego zaczepiona jest linka?

[ Dodano: 2015-05-25, 16:59 ]
Odświeżę troszkę kotleta :D mam taki problem padł mi korektor siły hamowania - błagam nie pytajcie w jaki sposób :lol:

I cena nowego aż boli, zaczyna się od 210zł. Przypomniałem sobie że golfy 1.4 miały małe korektory montowane na pompę hamulcową. Działa to tak samo jak normalny korektor i czy zachowuje się tak samo? Nie chce kupować nowego na belkę a mam za śmieszne pieniądze dostęp do całej pompy od 1.4 która ma te małe korektory wkręcane w pompe po jednym na każde tylne koło. co wy na to?
MK3
"I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."
Avatar użytkownika
Thorsten
Moderator Globalny
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 16:17
Lokalizacja: BKL
Rocznik: 1996
Silnik: 1.6 AEE
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości