Witam pilnie pomocy

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Witam pilnie pomocy

Postprzez Andrzejsowa » 3 lis 2013, o 14:08

Witam was mam problem z moim mk3 taki że jest to seryjna90 TDi GT była tam belka z Bębnami ja zrobiłem swapa na cała belke tarczową niestety ABS musiałem zniszczyć nie działa mi. Ale przy tym zapodałem nowe przewody wszystkie pod autkiem i odpowietrzony układ jest ok a podczas jazdy dosc czesto lubie po zakrętach u siebie poza.... i juz nawet probowałem na prostej drodze tego manewru że rozpedziłem auto i depłem na hamulec auto na lewo sie łamie a podczas jazdy niestety musiałem raz przed zakretem kontrować mu ostro bo postawiło konkretnie bokiem i wydaje mi się jak by ten tył za wcześnie łapie da się cos zrobic korektor jest nowy;( a przed zimą czuje bedzie lipa przed kazdym zakrętem i z górki bo na sniegu łatwo bedzie zblokować te koła
Andrzejsowa
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 09:28
Lokalizacja: Bielsko biała

Witam pilnie pomocy

 

Postprzez Paweu » 3 lis 2013, o 14:38

Andrzejsowa napisał(a):Witam was mam problem z moim mk3 taki że jest to seryjna90 TDi GT była tam belka z Bębnami ja zrobiłem swapa na cała belke tarczową niestety ABS musiałem zniszczyć nie działa mi. Ale przy tym zapodałem nowe przewody wszystkie pod autkiem i odpowietrzony układ jest ok a podczas jazdy dosc czesto lubie po zakrętach u siebie poza.... i juz nawet probowałem na prostej drodze tego manewru że rozpedziłem auto i depłem na hamulec auto na lewo sie łamie a podczas jazdy niestety musiałem raz przed zakretem kontrować mu ostro bo postawiło konkretnie bokiem i wydaje mi się jak by ten tył za wcześnie łapie da się cos zrobic korektor jest nowy;( a przed zimą czuje bedzie lipa przed kazdym zakrętem i z górki bo na sniegu łatwo bedzie zblokować te koła


Po pierwsze. Ogarnij to najdłuższe zdanie ever . Bo tak chaotycznie napisane że nie można się połapać o co ci dokładnie chodzi.

Po drugie. Tak.. Regulator siły hamowania do się wyregulować. Jest info nt. wystarczy uruchomić google i poszukać.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4272
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Andrzejsowa » 3 lis 2013, o 14:54

chodzi mi o to że tył za wczesnie się włącza, za bardzo praktycznie na równi z przodem idzie jak mocno nacisne pedał hamulca.
Andrzejsowa
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 09:28
Lokalizacja: Bielsko biała

Postprzez Paweu » 3 lis 2013, o 14:58

Andrzejsowa napisał(a):chodzi mi o to że tył za wczesnie się włącza, za bardzo praktycznie na równi z przodem idzie jak mocno nacisne pedał hamulca.


widzę że Ad.1 przeczytałeś ale już to co pod spodem nie za bardzo.

No nic. Łap http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4071386
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4272
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez killah » 4 lis 2013, o 08:58

Ja też mam ten problem :D 2 zimy już tak przejeździłem :D kwestia przyzwyczajenia. Ale powoli przymierzam się do skończenia ABSu w aucie. W autach z ABS też były korektory ale powinno pomóc na to blokowanie.
killah
 

Postprzez Andrzejsowa » 4 lis 2013, o 20:40

ale kolego co bys pordził na to? zeby to naprawic jakoś?
Andrzejsowa
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28 kwi 2013, o 09:28
Lokalizacja: Bielsko biała

Postprzez killah » 5 lis 2013, o 09:57

masz 2 opcje. Dołożenie korektora na belce lub przy pompie hamulcowej jeśli masz taką bez abs. Może kiedyś spotkałeś się z pompami zwykłymi z których 2 wężyki wychodzą poprzez taką jakby przedłużkę - to są korektory hamowania na tył także.

Ewentualnie dołożenie ABS do auta. Wybieraj. Zaznaczam że w pojazdach z abs też były korektory. Ale wg mnie ABS po prostu będzie miał więcej pracy.
killah
 





Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość