Wciskam hamulec a silnik nie równo pracuje

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Wciskam hamulec a silnik nie równo pracuje

Postprzez RADNY » 4 lis 2008, o 09:34

witam ostatnio miałem coś takiego zajechałem na parking, miałem mk3 na luzie i wcisnąłem hamulec i silnik zaczął inaczej pracować, tak jakby na niższych obrotach nierówno, czy to pompa hamulcowa czy coś innego. pomocy.
Ostatnio edytowano 4 lis 2008, o 18:52 przez RADNY, łącznie edytowano 1 raz
RADNY
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 30 sty 2008, o 12:38
Lokalizacja: POMORSKIE

Wciskam hamulec a silnik nie równo pracuje

 

Postprzez kger » 4 lis 2008, o 09:51

Sprawdź przewody podciśnieniowe. Na 99% jest dziurawy krótki wężyk przy kolektorze ssącym.
Nieszczelności w układzie podciśnieniowym (na wtrysku też) można zlokalizować za pomocą startpilota w spray-u, na włączonym silniku opryskując układ. ;-)
Sprzedany, teraz już golf 6. Pzdr.
Avatar użytkownika
kger
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 26 sie 2008, o 09:56
Lokalizacja: Warzymice

Postprzez RADNY » 4 lis 2008, o 10:37

kolego jestem Laikiem gdzie są te przewody?? możessz pomóc mi zlokalizować. dzieki.
RADNY
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 30 sty 2008, o 12:38
Lokalizacja: POMORSKIE

Postprzez kger » 4 lis 2008, o 23:24

Sorry, ale skoro zadajesz takie pytanie, można myśleć, że podstawy posiadasz. Więc jeśli wiesz gdzie jest pompa hamulcowa, to sprawdź szczelność wszystkich wężyków( szczególnie miękkie gumowe) do niej dochodzących od kolektora ssącego. A jeśli tego nie wiesz, to na tej drodze Ci nie mogę pomóc. ;-)
Sprzedany, teraz już golf 6. Pzdr.
Avatar użytkownika
kger
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 26 sie 2008, o 09:56
Lokalizacja: Warzymice

Postprzez mani51 » 5 lis 2008, o 07:46

gdyby to była nieszczelność gdzieś między serwem (wspomaganiem hamulca) a kolektorem to silnik pracowałby nie równo niezależnie czy hamulec wciśniety czy nie...moim zdaniem puszcza zaworek serwa od strony pedału hamulca. To działa tak że gdy naciska się hamulec to wysysane jest powietrze z serwa co powoduje przesuwanie membrany i wspomaganie siły hamowania a gdy puszcza sie hamulec to otwiera się zaworek przez który wchodzi powietrze od strony kabiny i zmniejsza podciśnienie w serwo aby mogła cofnąć się membrana co czasem da się zauważyć w postaci chwilowego zaburzenia obrotów silnika i jest to normalne. Moim zdaniem coś szwankuje w tych zaworkach i powietrze cały czas przez nie przechodzi po wciśnięciu hamulca
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości