Twardy Pedal

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Twardy Pedal

Postprzez marcoss18 » 21 paź 2013, o 15:52

Witam. posiadam 1,9 tdi. jakis czas temu, zaczelo cos sie dziac z pedalem hamulca. najpierw bylo tak, ze pedal byl bardzo twardy, rozpedzilem golfika do ok 30 km, i pedal robil sie miekki, i pozniej juz byl miekki caly czas. ostatnio stalo sie tak, ze pedal jest caly czas twardy. hamulce sa, ale slabe, i trzeba uzyc duuzo sily zeby zahamowac. zauwazylem ze odczepiony jest przewod, chyba od serwa do jakiejs pompki. narazie nie mam jak fotki zrobic.. ale moze ktos wstepnie powiedziec co powinienem zrobic ?
marcoss18
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 14 maja 2013, o 19:44
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Twardy Pedal

 

Postprzez trollu » 21 paź 2013, o 17:38

a jak myślisz? skoro przewód jest odczepiony to trzeba go z powrotem założyć, to pompa podciśnienia.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi





Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości