Tarcze przód wentylowane

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Tarcze przód wentylowane

Postprzez 99szymon99 » 23 wrz 2014, o 19:34

Witam! Mam golfa III rocznik 94' i mam takie małe pytanie w związku z tarczami hamulcowymi. Aktualnie mam w swoim tarcze z przodu ale pojedynczą, niewentylowaną ale zauważyłem że w niektórych trójkach są z przodu tarcze podwójne, wentylowane i moje pytanie brzmi: czy jeśli mam niewentylowane, pojedyncze tarcze to mógłbym wstawić zamiast nich podwójną wentylowaną? Bo nie ukrywam, że wolałbym mieć właśnie takowe niż te aktualne.
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Tarcze przód wentylowane

 

Postprzez trollu » 23 wrz 2014, o 23:30

nie wiem jak w zwykłych golfach ale obawiam się że jeżeli chcesz wentyle to będziesz musiał przerzucić heble od gti. o swapie hamulów z gti masz wszystko napisane na forum
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez GrzesTM » 25 wrz 2014, o 19:00

jesli masz 239mm to tak z gti, ale mk2, same tarcze i do tego klocki (wszystko to samo tylko ciensze klocki), 256 maja tarcze i wentylowane i nie. wiec analogicznie tylko tarcze i klocki, zadnych zaciskow.
GrzesTM
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 paź 2012, o 11:01
Lokalizacja: Tczew

Postprzez MiroGti » 25 wrz 2014, o 19:41

GrzesTM napisał(a): wiec analogicznie tylko tarcze i klocki, zadnych zaciskow.

Reasumując analogicznie :cwaniak: ,przecież jak włożysz szersza tarczę (wentylowaną ) to jakie cieńsze klocki? :-o ,są klocki albo do tarcz wentylowanych albo nie ,więc przy zmianie tarcz na wentylowane to muszą być większe heble bo klocki nie pomieścisz ,chyba że na blaszkach chcesz jeździć
trollu napisał(a):jeżeli chcesz wentyle to będziesz musiał przerzucić heble od gti

i tu się zgodzę :-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 855
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez GrzesTM » 25 wrz 2014, o 21:03

mój bład
przy 239 (zacisk VWII) wystarczy zmienic tarcze (12>20mm) i klocki do tego, nie różnią się niczym poza grubością (zestaw 239went byl wmk2 gti, zacisk ten sam VWII)
256, tarcza went 20mm wobec 13mm, klocek do tarcz went (również nieróżni się poza grubością) ALE!!! zapomniałem o jarzmie, w went jest inne!! zacisk pozostaje ten sam
no i są jeszcze 280 i większe, ale autor ma silnik 1.8 (chyba ze chce zmienić na właśnie 280 to, pewny nie jestem, chyba zacisk również może zostać z 256 ale znów inne jarzmo)
są klocki albo do tarcz wentylowanych albo nie
i dlatego VW w ramach oszczędności montował wentylowane w tych samych zaciskach tylko klocki cieńsze, fabrycznie, a nie piłowane na papierze ściernym nocą w ciemnym garażu ;-)
GrzesTM
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 12 paź 2012, o 11:01
Lokalizacja: Tczew

Postprzez 99szymon99 » 1 mar 2015, o 23:47

Więc jeśli nie są wentylowane te tarcze to nie będzie żadnego problemu gdy się wstawi normalne ale wentylowane? Taki swap ze zwykłych niewentylowanych, na wentylowane i nie trzeba będzie wymieniać przy tym innych rzeczy typu zaciski?
Avatar użytkownika
99szymon99
Czytacz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 25 cze 2014, o 22:42
Lokalizacja: Ślesin
Rocznik: 1995
Silnik: 2.0 2e
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości