Swap hamulcy VR6

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Postprzez trollu » 25 kwi 2013, o 00:20

Smolak napisał(a):- zrób tarcze 280 mm bo do 288 problem z felgami

w jakim sensie? jak felga wchodzi na 280 to i na 288 wejdzie. na 280 14' i tak nie upchniesz
Smolak napisał(a):- wstaw obowiązkowo przy kołach przewody elastyczne w oplocie

że niby zwykłe są złe
Smolak napisał(a):- klocki to polecam ferrodo sport (zielone)

o to lubię.
w czym te klocki (sport) są lepsze od zwykłych? auto hamuje jak samochód facetów w czerni?
pytam bo jestem ciekaw czy ludzie wstawiają pseudo sportowe czy nawet sportowe klocki wiedząc do jakich zastosowań zostały stworzone, w jakich warunkach muszą pracować i jakie są minusy ich stosowania.
Smolak napisał(a):- tarcze mocno uwęglane

co to jest uwęglanie?

Smolak napisał(a):i spokój na 5 lat

jakiś pewniak te 5 lat?
gwarantuje Ci że zakładając zwykłe tarcze i klocki jakiegoś lepszego producenta można mieć spokój na długi czas a taki zestaw jak zaproponowałeś można tez wykończyć w ciągu jednego dnia czy nawet jednego hamowania
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

 

Postprzez Smolak » 25 kwi 2013, o 19:17

Pan troll zwany tutaj trollu ma lekkie ADHD i pyta o szczegóły;
i po kolei :
- zrób tarcze 280 mm bo do 288 problem z felgami
mam 288 mm i jest mały wybór alufelg, i do tego minimum 16 cali - każda co mierzyłem 15 cali nie wchodzi , mimo że niby z vr6 gti
a co za tym idzie ogranicza to opony do 16 cali

- wymień płyn hamulcowy na DOT 5,1
tu brak pytań - fajnie :) w końcu coś lepszego przeszło od DOT 4 ???

- wstaw obowiązkowo przy kołach przewody elastyczne w oplocie
''że niby zwykłe są złe'' - niestety tak
jeśli myślisz o aucie z salonu to zwykłe są niby super !
jednak autko ma minimum 15 lat więc bez obrazy zwykłe to szrot
a poza tym te w oplocie nie mają na pewno spadków ciśnienia przez wybrzuszanie gumy

- klocki to polecam ferrodo sport (zielone)
- tarcze mocno uwęglane
pozwolisz, że opiszę obie kwestie na raz (skoro się nie chce pana googla zapytać)
troll pisze - ''o to lubię.
w czym te klocki (sport) są lepsze od zwykłych? auto hamuje jak samochód facetów w czerni?
pytam bo jestem ciekaw czy ludzie wstawiają pseudo sportowe czy nawet sportowe klocki wiedząc do jakich zastosowań zostały stworzone, w jakich warunkach muszą pracować i jakie są minusy ich stosowania''

pyta troll co ma w nick - GTI driver...
czyżby jeździł do 140 km/h na autostradzie tylko ???
jakieś żarty :(
nie raz awaryjnie hamowałem z więcej jak 200 km/h i WIEM co to strach w oczach :) i co to seria i sport !!!
i polecam !!! nawęglane tarcze, które się nie nagrzewają jak zwykłe
(mam zimmeran) rano trzeba parę razy dobrze przyhamować żeby na prawdę zaczęły działać ! żeby się rozgrzały...
i do tego edytowane klocki sport ferrodo żeby się nie spaliły po 3 s !!!
i wtedy można ''poszaleć'' :)

troll znowu - ''gwarantuje Ci że zakładając zwykłe tarcze i klocki jakiegoś lepszego producenta można mieć spokój na długi czas a taki zestaw jak zaproponowałeś można tez wykończyć w ciągu jednego dnia czy nawet jednego hamowania''
i pełna zgoda z trollem choć nie do końca :(
tylko wk mnie ciągłe doradzanie ''dla ceny'' !!!
a po co ??? !!!
seria to super ???!!!
BURAKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ktoś robi sobie hamulce o klasę wyżej to k źle żeby wstawił najlepsze tarcze i klocki !!! ??????

BURAKI !!!!!!!

Bardzo proszę pana trolla żeby już nie odpowiadał dalej.
I dygresja taka - masz 23 lata a ''gadasz'' jak mój stary :(
Zamiast się rozwijać to byle taniej i dupa.

Chyba się wyniosę z forum jak tak dalej będzie.
Smolak
Czytacz
 
Posty: 121
Dołączył(a): 5 cze 2007, o 23:44
Lokalizacja: Kluczbork

Postprzez Paweu » 25 kwi 2013, o 19:25

Smolak napisał(a):Pan troll zwany tutaj trollu ma lekkie ADHD i pyta o szczegóły;
i po kolei :
- zrób tarcze 280 mm bo do 288 problem z felgami
mam 288 mm i jest mały wybór alufelg, i do tego minimum 16 cali - każda co mierzyłem 15 cali nie wchodzi , mimo że niby z vr6 gti
a co za tym idzie ogranicza to opony do 16 cali

- wymień płyn hamulcowy na DOT 5,1
tu brak pytań - fajnie :) w końcu coś lepszego przeszło od DOT 4 ???

- wstaw obowiązkowo przy kołach przewody elastyczne w oplocie
''że niby zwykłe są złe'' - niestety tak
jeśli myślisz o aucie z salonu to zwykłe są niby super !
jednak autko ma minimum 15 lat więc bez obrazy zwykłe to szrot
a poza tym te w oplocie nie mają na pewno spadków ciśnienia przez wybrzuszanie gumy

- klocki to polecam ferrodo sport (zielone)
- tarcze mocno uwęglane
pozwolisz, że opiszę obie kwestie na raz (skoro się nie chce pana googla zapytać)
troll pisze - ''o to lubię.
w czym te klocki (sport) są lepsze od zwykłych? auto hamuje jak samochód facetów w czerni?
pytam bo jestem ciekaw czy ludzie wstawiają pseudo sportowe czy nawet sportowe klocki wiedząc do jakich zastosowań zostały stworzone, w jakich warunkach muszą pracować i jakie są minusy ich stosowania''

pyta troll co ma w nick - GTI driver...
czyżby jeździł do 140 km/h na autostradzie tylko ???
jakieś żarty :(
nie raz awaryjnie hamowałem z więcej jak 200 km/h i WIEM co to strach w oczach :) i co to seria i sport !!!
i polecam !!! nawęglane tarcze, które się nie nagrzewają jak zwykłe
(mam zimmeran) rano trzeba parę razy dobrze przyhamować żeby na prawdę zaczęły działać ! żeby się rozgrzały...
i do tego edytowane klocki sport ferrodo żeby się nie spaliły po 3 s !!!
i wtedy można ''poszaleć'' :)

troll znowu - ''gwarantuje Ci że zakładając zwykłe tarcze i klocki jakiegoś lepszego producenta można mieć spokój na długi czas a taki zestaw jak zaproponowałeś można tez wykończyć w ciągu jednego dnia czy nawet jednego hamowania''
i pełna zgoda z trollem choć nie do końca :(
tylko wk mnie ciągłe doradzanie ''dla ceny'' !!!
a po co ??? !!!
seria to super ???!!!
BURAKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ktoś robi sobie hamulce o klasę wyżej to k źle żeby wstawił najlepsze tarcze i klocki !!! ??????

BURAKI !!!!!!!

Bardzo proszę pana trolla żeby już nie odpowiadał dalej.
I dygresja taka - masz 23 lata a ''gadasz'' jak mój stary :(
Zamiast się rozwijać to byle taniej i dupa.

Chyba się wyniosę z forum jak tak dalej będzie.


Z całym szacunkiem ... ale istnieje na forum opcja 'Cytuj' więc radziłbym z niej czasem korzystać. Ponadto proszę się nie denerwować, przystopować trochę z wykrzyknikami itp.
Dziękuję i pozdrawiam. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4272
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez trollu » 26 kwi 2013, o 00:41

Smolak napisał(a):mam 288 mm i jest mały wybór alufelg, i do tego minimum 16 cali - każda co mierzyłem 15 cali nie wchodzi , mimo że niby z vr6 gti
a co za tym idzie ogranicza to opony do 16 cali

kumpel w Jahre ma 288 i na zimę miał stal 15' i banglało
Smolak napisał(a):czyżby jeździł do 140 km/h na autostradzie tylko ?? ?

tak
Smolak napisał(a):- wymień płyn hamulcowy na DOT 5,1
tu brak pytań - fajnie :) w końcu coś lepszego przeszło od DOT 4 ?? ?

brak pytań jakoś razi?
Smolak napisał(a):(mam zimmeran) rano trzeba parę razy dobrze przyhamować żeby na prawdę zaczęły działać ! żeby się rozgrzały...
i do tego edytowane klocki sport ferrodo żeby się nie spaliły po 3 s !! !
i wtedy można ''poszaleć''

ok zgadzam się, tylko jakoś nie widzę żeby ktoś pytał o klocki do "szalenia" a jak sam napisałeś, sporty trzeba rozgrzać inaczej jest kicha
Smolak napisał(a):tylko wk mnie ciągłe doradzanie ''dla ceny''

dla "ceny" ludzie się imają takich patentów jak toczenie tarcz.
Smolak napisał(a):seria to super

nie, dlatego nie pojechałem do ASO gdzie można kupić "serię"
Smolak napisał(a):Ktoś robi sobie hamulce o klasę wyżej to k źle żeby wstawił najlepsze tarcze i klocki

pytanie czysto retoryczne - co masz na myśli pisząc "najlepsze"?
Smolak napisał(a):Bardzo proszę pana trolla żeby już nie odpowiadał dalej.

niby dlaczego?
Smolak napisał(a):I dygresja taka - masz 23 lata a ''gadasz'' jak mój stary

po prostu potrafię spojrzeć nieco szerzej a "sport" nie zawsze jest lepszy.

Jedyne o co mi chodziło to o zachowanie zdrowego rozsądku. Jak ktoś chce mieć dobre hamulce to niech założy tarcze dobrej firmy ale pisanie że "sport" jest najlepszy to wg mnie lekkie nadużycie. sam wytknąłeś wady sportowych tarcz i klocków czyli jednak nie są takie najlepsze.
Smolak napisał(a):Zamiast się rozwijać to byle taniej i dupa.

hah proszę Cię, nieładnie jest tak podsumować kogoś po 1 poście a wież mi, nie wychodzę z założenia byle taniej.

Smolak napisał(a):BURAKI

nie ładnie, szanujmy się a nikt nie będzie musiał wynosić się z forum
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez brzesiu » 14 maja 2013, o 18:22

Witam Panowie

W weekend robie ubgreida z 250 na 280 i chcialbym sie upewnić czy bedzie wszystko pasić.

Obecnie posiadam tarcze 250 wentylowane zacisk z jerzmem odkręcanym a nie wbudowanym w zwrotnice.

Zamowilem już tarcze klocki i jarzma dedykowane pod g60.

Pytanie czy profil tarczy poza srednica jest taki sam jak tej mojej 250? bo tutuaj na forum cos pisza o wymianie piast itp i cos zaczyna mi sie robić metlik w głowie ;P

Z góry dziekówa ;)
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 297
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk

Poprzednia strona




Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości