Swap Hamulców

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Swap Hamulców

Postprzez VolDan » 12 sty 2015, o 23:56

Witajcie. mam okazje naprawdę tanio wyrwać przednie zaciski z jarzmami 256mm, obecnie posiadam golfa 1.4 i prawdopodobnie 239 tarcza pełna, czy będzie to pasować p&p czy musze szukać zwrotnic?
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 681
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Swap Hamulców

 

Postprzez Siw3k » 13 sty 2015, o 23:23

musisz wymienić zwrotnice bo pod tarcze 256 jarzma są wymienne, a w 239 jest to część integralna ze zwrotnicą także szukaj kolego całego zestawu

btw u mnie w temacie jest bo ja zmieniałem na 256 wentylowane na str 68
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez VolDan » 14 sty 2015, o 00:01

zaciski i jarzma dostane za 20zł komplet, ile mniej więcej mogą kosztować zwrotnice?
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 681
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Siw3k » 14 sty 2015, o 20:00

można znaleźć nawet za 50zł za szt ale tak to przeważnie od 70zł szt
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Radi » 14 sty 2015, o 21:50

Pamietaj ze do zwrotnicy trzeba jeszcze łożyska starych nie da sie przełożyć nie niszcząc ich, chyba że kupisz zwrotnice z łożyskami i zaryzykujesz jazdę na tym.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez VolDan » 15 sty 2015, o 01:26

Ahaaaa czyli nie warto. Ja mam nowe lozyska i szkoda mi ich. Czym moge zastapic obecne "spowalniacze" bez ingerencji w zwrotnice ? Szykuje mi sie zmiana tarcz to moze da sie cos poprawic
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 681
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez murgen » 15 sty 2015, o 08:23

Tak, najprosciej uciac stare jazma i dolozyc uchwyty do jazm na 256 ( powaznie tak ciezko zrozumiec co ludzie pisza w temacie ). :cisza:

Jakby jednak ktos nie zrozumiał, tak to była ironia.........
Ostatnio edytowano 15 sty 2015, o 14:39 przez murgen, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
murgen
Gaduła
 
Posty: 419
Dołączył(a): 27 lip 2012, o 07:29
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez Radi » 15 sty 2015, o 10:38

murgen, z całym szacunkiem nie wiem jak ty chcesz uciąć jażma i dołożyć nowe ale ja bym się bał na tym jeździć

...napisałeś to tak poważnie że już miałem przed oczami wizje jak chłop bierze fleksa i tnie te zwrotnice
Ostatnio edytowano 15 sty 2015, o 14:47 przez Radi, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2831
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Paweu » 15 sty 2015, o 12:41

to chyba była ironia.. ale mogę się mylić. :luka:

VolDan napisał(a):Czym moge zastapic obecne "spowalniacze" bez ingerencji w zwrotnice ?


Na pewno wentylowana tarcza się zmieści. Ale jakie klocki do tego dobrać to nie mam pojęcia.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4274
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez VolDan » 15 sty 2015, o 13:53

wyczytałem w internecie że 239 z GTI mk2 podejdą. prawda to? może to ktoś zweryfikować?
w katalogu IC jest takie coś

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... lcowa.html

edit: wiem już jakie tarcze mam wsadzić czy może mi ktoś podac numery do klocków? najlepiej Textar bo tej firmy będą tarcze
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 681
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Andrejjo » 31 sty 2015, o 22:50

Podepnę się pod temat, mam 256 czy kupując zaciski pod 280 mają być z jarzmami czy niekoniecznie?
Andrejjo
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 6 gru 2014, o 02:58
Lokalizacja: Załuki / Białystok

Postprzez Siw3k » 4 lut 2015, o 21:45

Andrejjo, koniecznie z jarzami bo inaczej nie zmieścisz tarczy na starym jarzmie
Moja była Golfina
Przeszłość Peugeot 406
Aktual tored MkIII
Avatar użytkownika
Siw3k
Members
 
Posty: 2181
Dołączył(a): 3 lut 2012, o 15:36
Lokalizacja: CTR
Rocznik: 2002
Silnik: 1.8T
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - - party buses in chicago - bmw warszawa



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość