słaby hamulec

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

słaby hamulec

Postprzez miliaszuk » 3 maja 2010, o 14:01

mam taki problem mam bardzo słaby hamulec pedał jest twardy ale hamuje jakoś tak słabo objaw nowych klocków ale klocki są już dotarte tak myśle zrobiłem na nich juz ok 400 km.wymieniłem juz chyba wszystko oprócz przewodów i tarcz bo są jeszcze ok a i tak żeby zblokować koła to tylko w deszczu bo na suchym nie ma szans ma może ktos jakieś pomysły.dodam że układ jest odpowietrzony przelałem 1 litr płynu przez układ.
miliaszuk
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 18:51
Lokalizacja: Białystok

słaby hamulec

 

Postprzez K@mil » 3 maja 2010, o 14:03

jeszcze raz go odpowietrz ... jak wszystko jest nowe to zerknij na klocki czy dobrze sie trzymaj
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez miliaszuk » 3 maja 2010, o 14:46

nierozumiem jak to czy dobrze sie trzymają ??
miliaszuk
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 18:51
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Nowal » 3 maja 2010, o 22:17

serwo i pompa do wymiany
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez opolanin » 4 maja 2010, o 10:22

miliaszuk, odpowietrz go jeszcze zaczynająć od prawego tylnego koła, potem lewe tylne, prawe przednie i lewe przednie oraz sprawdz przewody podciśnieniowe idące od serwa, może gdzieś powietrze łapie ;-)
opolanin
 

Postprzez SotoM » 4 maja 2010, o 20:12

jeśli wymieniłeś tylne szczeki i bębny to zapomnij ze
miliaszuk napisał(a):dotarte tak myśle zrobiłem na nich juz ok 400 km.
bo tył słabiej łapie ze względu na wychył auta do przodu w czasie hamowania.
możesz podjechać na SKP na badanie rolkowe sił hamowania będziesz wiedział ktore koło słabiej łapie i gdzie masz zajrzeć.
w jakim stanie sa cylinderki hamulcowe??nowe??
sprawdź korektor siły hamowania
wbij głębiej kliny na rozpieraczach samo-regulatora na szczękach...(jak założysz bęben to żeby obracał się ale żeby tez szczeki troszkę go dotykały parę metrów i się dotrą)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez miliaszuk » 4 maja 2010, o 21:17

pisałem że dotarte są klocki a nie szczęki bo szczęki wymieniałem ok 8 miechów wstecz a mam pytanie co do korektora siły hamowania da sie go jakoś wyregulować.
ps. NOWAL serwo sprawne na 100 % a pompa jest nowa.
miliaszuk
Czytacz
 
Posty: 49
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 18:51
Lokalizacja: Białystok

Postprzez SotoM » 4 maja 2010, o 23:23

miliaszuk napisał(a):co do korektora siły hamowania da sie go jakoś wyregulować.
da... tylko najpierw sprawdź czy on w ogóle pracuje...

[ Dodano: 2010-05-04, 23:25 ]
miliaszuk napisał(a):pisałem że dotarte są klocki a nie szczęki bo szczęki wymieniałem ok 8 miechów wstecz
ja tego nie wiem a ze piszesz
miliaszuk napisał(a):klocki są już dotarte tak myśle zrobiłem na nich juz ok 400 km.wymieniłem juz chyba wszystko oprócz przewodów i tarcz
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron