piszczace serwo kiepskie hamulce

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

piszczace serwo kiepskie hamulce

Postprzez krzyś » 22 gru 2013, o 19:25

Witam panowie mam problem z hamulcami prosze o jakies sugestie wiec tak podczas mocnego hamowania piszczy w okolicy pedału hamulca jest to servo na 100% i teraz pytanie czy jest ono nie szczelnie i podcisnienie sobie umyka? Dodam że hamulce sa kiepskie odkad ma golfa płyn zmieniałem dwa razy juz i nadal jest czarny ponad to z lewej strony szybciej zuzywaja mi sie klocki oraz koło szybciej hamuje zacisk ma nowy tłoczek zestaw gumek wszystko lekko pracuje. klocki szczeki wszystko ok chodzę teraz zamiarem wymiany pompy ale sa tez zestawy naprawcze co myslicie lepiej całą nowa założyć czy zestaw naprawczy kupic? Musze to ogarnąć wkońcu bo dzisiaj prawie na tyłku pasata b5 siedziałem jeszcze skubany miał haka :kwasny: na milimwtry sie zatrzymał golfik :-|
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 886
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

piszczace serwo kiepskie hamulce

 

Postprzez muchomorek165 » 23 gru 2013, o 09:02

Moim skromnym zdanie jak serwo wymieniac to kup używane w dobrym stanie.

Jak wciśniesz pedał to się zapada czy sztywno trzyma?
Może słabo odpowietrzyłeś układ ?

A coś więcej o tych hamulcach seria czy coś zmieniałeś?

U mnie po zmianie hamulcy też nie hamowało okazało sie że nie mogliśmy odpowietrzyć układu po wielu próbach udało się, cały myk polegał na tym że do pomocy wziąłem kumpla który miał pilonować ilośći płynu w zbiorniczku ale dolewał dopiero jak się skończył. Chciałem go zabić ale sam bym tego nie dokończył :D

Jaki płyn ?
muchomorek165
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 19 lis 2013, o 17:04
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez krzyś » 23 gru 2013, o 18:26

Jak wcisne hamulec to trzyma sztywno nie wpada w podłoge ,odpowietrzone sa dobrze ,heble sa seryjne, nic nie cieknie szczeki ok cylinderki także. a płyn zalany dot-4 po odpowietrzeniu układu przez dwa dni heble sa nieco lepsze a potem jakby sie zapowietrzały czy co i pedał spręzysty taki jakiś mi sie wydaje i żeby zablokować na asfalcie koła trzeba naprawde mu depnąć więc coś nie halo no i ten płyn ciągle czarny.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 886
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Radi » 23 gru 2013, o 23:04

Co ty tam masz za płyn ze robi się czarny pierwsze słyszę żeby płyn hamulcowy robił się czarny?
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2830
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 24 gru 2013, o 17:31

Radi napisał(a):Co ty tam masz za płyn ze robi się czarny pierwsze słyszę żeby płyn hamulcowy robił się czarny?


seryjny system hamulcowy zalany płynem dot4 zmieniany dwa razy w przeciągu 3 lat przezemnie :-P to mało kolega widział jeszcze ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 886
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Radi » 24 gru 2013, o 22:17

krzyś napisał(a):
Radi napisał(a):Co ty tam masz za płyn ze robi się czarny pierwsze słyszę żeby płyn hamulcowy robił się czarny?


seryjny system hamulcowy zalany płynem dot4 zmieniany dwa razy w przeciągu 3 lat przezemnie :-P to mało kolega widział jeszcze ;-)


No jak dla mnie to jakiś sitowy lejesz ten płyn u mnie w golfie zmieniłem płyn po 8 latach nie wiem ile wcześniej zmienił go niemiec płyn czysty. Moja matka jeżdzi lanosem od nowości 13 lat nie pamiętam żebyśmy kiedyś zmieniali płyn, także czysty. Nigdy u nikogo nie spotkałem żeby płyn był czarny
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2830
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 24 gru 2013, o 22:53

dot-4 trw jest sitowy dla ciebie :shock: zresztą temat nie jest o płynie hamulcowym... i co było lane wcześniej nie wiem ja zmieniłem na dot-4 bo jak odkreciłem po raz pierwszy korek to jakbyś szambo otworzył i chce zrobić z tym porządek
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 886
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Radi » 24 gru 2013, o 23:43

krzyś napisał(a):dot-4 trw jest sitowy dla ciebie :shock: zresztą temat nie jest o płynie hamulcowym... i co było lane wcześniej nie wiem ja zmieniłem na dot-4 bo jak odkreciłem po raz pierwszy korek to jakbyś szambo otworzył i chce zrobić z tym porządek


Nie pisałeś wcześniej jakiej marki płyn masz więc pomyślałem że jakiś szit może lejesz.
Ok temat może nie jest o płynie ale skoro robi się czarny a przedtem było szmabo to zapewniam Cie że nie jest to normalne.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2830
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 25 gru 2013, o 10:08

to że nie jest to normalne doskonale wiem :-P co z tym piszczeniem serwa?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 886
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pietrasiak2 » 31 gru 2013, o 11:33

Moim skromnym zdaniem to nie piszczy serwo tylko dźwignia z popychaczem (nad pedałem) w/g opisu to servo jest ok. Dodatkowo możesz sprawdzć szczelność na włączonym silniku wciśnij hamulec i sprawdź czy nie spadną obroty silnika.
Co do pompy , sił hamowania i płynu to prawdopodobnie pompa siada lub jest źle wyregulowany luz na trzpieniu między serwem , a pompą. Jednakoż jak ten płyn ciemnieje to coś tkwi w niej może ma rysę między sekcjami , trą się uszczelnienia i jedna ze stron może dostawać niższe ciśnienie i słabiej hamuje(nawet jak prawidłowo jest odpowietrzony) tyle :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków


auta zastępcze Białystok



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości