Piasty z GTI do TD

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Piasty z GTI do TD

Postprzez Aro » 11 cze 2009, o 11:47

siemka. Tak sie zastanawiam czy kpl. piasty z tarczami i wszystkim z gti (bez absu) podejda bez problemu do golfika z 95' (td) z obecnym rozstawem 4x100.
Avatar użytkownika
Aro
VIP
 
Posty: 1328
Dołączył(a): 28 paź 2007, o 10:45
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 2000
Silnik: 2000
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Piasty z GTI do TD

 

Postprzez moher » 11 cze 2009, o 12:04

jeśli teraz masz tarcze z tyłu 4x100 to bez problemu wymieniasz na 5x100.
ale jak masz teraz bębny to prócz piast/tarcz, kompletnych hamulców (jarzma i zaciski) potrzebujesz jeszcze czopy do tarcz i linki do ręcznego.
daj Panie nisko i szybko
Avatar użytkownika
moher
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 7 cze 2009, o 19:02
Lokalizacja: z bankomatu

Postprzez Aro » 11 cze 2009, o 12:20

no będzie będzie wszystko, tylko tak się pytam czy na przód będzie bezproblemowo je wcisnąć? ;) bo z belką tylną to wiem już że nie będzie problemów tylko o przód się martwię, niedługo wypłata to i się pozmienia te rzeczy na właśnie od GTI.
Avatar użytkownika
Aro
VIP
 
Posty: 1328
Dołączył(a): 28 paź 2007, o 10:45
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 2000
Silnik: 2000
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez moher » 11 cze 2009, o 13:26

tzn jak rozumiem chcesz zostawić stare zwrotnice a zmienić tylko piasty tak?
powinno grać choć nie wiem czy nie ma różnicy w rozstawie otworów do mocowania jarzm, pewnie są takie same ale pewien nie jestem.
jeśli chcesz wymienić całe zwrotnice z piastami to na pewno jest inny przegub kulowy zwrotnicy, będziesz musiał zmienić na taki z GTI.
daj Panie nisko i szybko
Avatar użytkownika
moher
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 7 cze 2009, o 19:02
Lokalizacja: z bankomatu

Postprzez Imper » 11 cze 2009, o 14:26

a byly GTI bez ABSu w ogole?
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez moher » 11 cze 2009, o 15:11

wcale bym się nie zdziwił jakby tak było :-D różne cuda w tych golfach się zdarzały

[ Dodano: 2009-06-11, 15:16 ]
proszę :-D

http://moto.allegro.pl/item654664525_golf_iii_2_0_gti_115_km.html
daj Panie nisko i szybko
Avatar użytkownika
moher
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 7 cze 2009, o 19:02
Lokalizacja: z bankomatu

Postprzez renifer24 » 11 cze 2009, o 16:34

moher spojrz na zdjeciu jest widoczna kontrolka ABS
!!!! Sprzedam mojego golfika !!!!!
1994 r
Avatar użytkownika
renifer24
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 22:24
Lokalizacja: Chojnice . pomorskie

Postprzez moher » 11 cze 2009, o 17:31

taką kontrolkę można założyć w minutę, spójrz na pompę hamulcową i raczej oryginalne przewody wychodzące od niej.
jest takich GTI więcej na allegro
daj Panie nisko i szybko
Avatar użytkownika
moher
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 7 cze 2009, o 19:02
Lokalizacja: z bankomatu

Postprzez ciunek » 8 sie 2009, o 08:53

moher napisał(a):jeśli teraz masz tarcze z tyłu 4x100 to bez problemu wymieniasz na 5x100.
ale jak masz teraz bębny to prócz piast/tarcz, kompletnych hamulców (jarzma i zaciski) potrzebujesz jeszcze czopy do tarcz i linki do ręcznego.


Z tego co sie orientuje to sama zmiana czopow nic nie da :P jest inaczej rozmieszczony rozstaw srub aby te czopy przykrecic :P zauwazylem takie cos jak szukalem nowej belki tylnej :P :)


Imper napisał(a):a byly GTI bez ABSu w ogole?


Byly, pierwsze roczniki nie mialy poduszek ani ABS-u, kolega taki posiada, golutki, bez regulacji kiery bez elektryki i wlasnie bez ABS-u :)
Avatar użytkownika
ciunek
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 13 gru 2008, o 02:00
Lokalizacja: Przemyśl

Postprzez sagon » 11 wrz 2009, o 21:04

Pozwolę sobie nieco odświeżyć temat.
Niedawno założyłem u siebie zawieszenie od gti,czyli z czterech śrub przeszedłem na pięć.
Do tego doszły nowe większe hamulce 288mm,zaciski i jarzma od passata b5 z tloczkiem 57mm.

Z tego,co zauważyłem,to zmiana samych piast na przodzie nie wchodzi w rachubę.
Te od gti są inne i tylko przy swapie całych zwrotnic można coś wskurać.
Ale jak zwrotnice,to i przeguby,wahacze też,bo maja inne końcówki.
Jak wahacze,to i drążek stabilizacyjny,bo jest inaczej do wahacza mocowany.Tak więc przejście z czterech na pięć śrub,to nie takie proste jak się wydaje.
Oczywiście po takim zabiegu felunek min.15 tka.
Ale po takim swapie z 256 na 288 hamowanie jest jeszcze lepsze,jak przyśpieszanie.
Polecam.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość