opóźnione hamowanie

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

opóźnione hamowanie

Postprzez PabloSBT » 28 sie 2010, o 13:43

Mam kolejny problem z moim golfikiem otóż gdy chce zahamować i wciskam pedał samochód na początku wogóle nie hamuje a później hamuje z dużą mocą ;| wkurzające to jest bo chce nagle zahamować to trudno samochód na miejscu zatrzymać. zauważyłem że najczęściej dzieje się tak gdy puszcze pedał gazu wtedy gaz jakby się sam dodaje i nie da rady zahamować ;| wie ktoś czym to może być spowodowane??
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

opóźnione hamowanie

 

Postprzez darius84 » 28 sie 2010, o 19:35

a zrobilo Ci sie to nagle? jak sie gaz sam dodaje? obroty zwieksza?
Avatar użytkownika
darius84
Badacz tematu
 
Posty: 191
Dołączył(a): 10 cze 2009, o 09:31
Lokalizacja: WCI

Postprzez PabloSBT » 28 sie 2010, o 20:28

no jeżdżę już tak ze 2 miesiące ;p jednak teraz zaczęło mnie to denerwować, no pulsuje pedał gazu ;p obroty tylko delikatnie się zwiększają ale czasami jak mocno wcisnę hamulec to na 5 tys obr wskakuje ;| jak na postoju wciskam szybko hamulec to obroty falują ;P
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez darius84 » 29 sie 2010, o 12:56

jezeli na postoju po wcisnieciu hamulca jest cos nie tak z obrotami,to moze byc np.membrana serwa do kitu
Avatar użytkownika
darius84
Badacz tematu
 
Posty: 191
Dołączył(a): 10 cze 2009, o 09:31
Lokalizacja: WCI

Postprzez Imper » 30 sie 2010, o 13:30

najpierw to kolego sprawdz waz podcisniena ktory idzie z serva do kolektora ssacego. Jezeli jest on nieszczelny to podczas hamowania obroty beda falowaly to raz a dwa servo nie bedzie tak wspomagalo Twojego hamowania jak powinno
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez PabloSBT » 3 wrz 2010, o 15:10

Imper napisał(a):najpierw to kolego sprawdz waz podcisniena ktory idzie z serva do kolektora ssacego. Jezeli jest on nieszczelny to podczas hamowania obroty beda falowaly to raz a dwa servo nie bedzie tak wspomagalo Twojego hamowania jak powinno

nie zawuważyłem a z tego węża co wychodzi z serwa gdzies do silnika kapało :P dokręciłem i już obroty nie falują dzieki :)

[ Dodano: 2010-09-04, 20:36 ]
problem powrócił ;| tylko teraz jeszcze jak nacisnę hamulec jak hamuje silnikiem to obroty sie znacznie zwiększają ;P dzisiaj hamowałem przed pasami bo piesi przechodzili to mi na 4500 obr wskoczył ;| a nie redukowałem biegu tylko jechałem ciągle na 4 jakieś pomysły??
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Imper » 5 wrz 2010, o 02:52

wiec sprawdz go jescze raz czy jest szczelny dokladnie. Czasami sa takie wzdluzne pekniacia na nim ktorych nie widac musisz go powyginac i dobrze obejrzec innej opcji raczej nie ma

[ Dodano: 2010-09-05, 02:54 ]
aa i jeszcze jedno. CO mialo kapac z tego weza? napewno mowimy o tym samym?
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz





Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości