"Nieregularne" hamulce

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

"Nieregularne" hamulce

Postprzez dawid2372 » 19 gru 2014, o 18:24

Witam! Mam pytanie odnośnie hamulców w moim golfie. Od początku: w samochodzie pedał hamulca łapał przy samym spodzie, odpowietrzanie nic nie dawało, nie mogłem znalezc przyczyny, myslałem ze to pompa ale pogrzebałem i okazało sie ze cylinderek z tylnego koła przepuszczał płyn i dostawało sie powietrze. Wymieniłem go i odpowietrzyłem. Od tego czasu wszystko było dobrze, samochod hamował na dotknięcie dosłownie ale po paru dniach pedał przy hamowaniu opadł nizej. teraz jak hamuje to raz łapie mi na dole a raz na górze. co moze byc przyczyną?
Avatar użytkownika
dawid2372
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18 gru 2014, o 18:49
Lokalizacja: Rzeszów

"Nieregularne" hamulce

 

Postprzez MiroGti » 19 gru 2014, o 20:48

A odpowietrzyłeś dobrze , bo mi to wygląda na zapowietrzony układ dalej pod warunkiem że płynu ci nie ubywa od hamulców , spróbuj tak odpowietrzyć lewe tylne,prawe przednie i potem prawy tył,lewy przód powinno pomóc ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 855
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 19 gru 2014, o 21:35

dawid2372, sprawdź pierwsze czy nie ma wycieku płynu bo takto głupiego robota , jeśli będzie trzeba go zlikwidować a później odpowietrzać układ :)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dawid2372 » 20 gru 2014, o 12:58

A no zapomniałem dodac ze wycieków nie ma. płyn utrzymuje sie na tym samym poziomie. MiroGti ja odpowietrzałem: prawy tył, lewy tył, prawy przód, lewy przód. Uwazasz ze twoja metoda bedzie lepsza? Sprawdze, nie zaszkodzi :)
Avatar użytkownika
dawid2372
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 18 gru 2014, o 18:49
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez MiroGti » 21 gru 2014, o 10:08

dawid2372, nie wiem czy lepsza jest moja metoda ,ale zawsze tak robiłem i nie miałem problemów nigdy z zapowietrzonym układem ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 855
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 27 gru 2014, o 01:39

skoro raz jest ok a raz nie to nie będzie winne odpowietrzenie. Jeśli z tyłu są bębny to pewnie coś tam już się zużyło, samoregulatory, bębny zużyte itp. Żeby się z tym dziesięć razy nie bawić to kupiłbym jeśli trzeba nowe bębny a napewno nowe szczęki plus zestawy montażowe i poskładał wszystko na nowych częściach
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości